Show simple item record

Future Pedestrian Trajectory Prediction for Autonomous Driving



dc.contributor.advisorNeumann Lukáš
dc.contributor.authorPetr Netušil
dc.date.accessioned2024-06-18T14:33:36Z
dc.date.available2024-06-18T14:33:36Z
dc.date.issued2024-06-11
dc.identifierKOS-1240524933705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115530
dc.description.abstractV této práci se zabývám problémem predikce budoucí trajektorie chodců pro autonomní auta. Popisuji datové sady PIE a JAAD a jejich parametry. Dále zde představuji současný stav vývoje této problematiky a popisuji fungování jednotlivých řešení. Provedl jsem analýzu chybovosti metody BiTraP, na základě čehož jsem navrhl vlastní řešení predikce trajektorie chodců. To spočívá v rozlišení skutečného pohybu chodce od pohybu snímajícího auta. Navrhované řešení předpovídá tyto dvě složky pohybu zvlášť a pro každou z nich využívá jinou metodu predikce. Práce také studuje vliv jednotlivých kontextuálních informací na přesnost navrhovaného prediktoru. Výsledný model dosahuje o 9 % nižší chybovosti než jakou vykazuje výchozí metoda při predikci v horizontu 1.5 s.cze
dc.description.abstractIn this thesis, I address the problem of predicting future trajectories of pedestrians for autonomous vehicles. I describe the PIE and JAAD datasets along with their parameters. Furthermore, I present the current state of development in this area and describe of how the state-of-the art predictors work. I have created error analyses of the BiTraP method, based on which I propose my own solution for predicting pedestrian trajectories. The proposed method tries to distinguish real world the pedestrian movement from the ego-motion of the vehicle. The solution predicts these two motions separately and utilizes a different prediction method for each of them. The thesis also examines the influence of various contextual information on the accuracy of the proposed trajectory predictor. The model achieves a 9 % lower error rate than the baseline when predicting trajectories within a 1.5-second horizon.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpredikce trajektorie chodcůcze
dc.subjectautonomní autacze
dc.subjectpočítačové viděnícze
dc.subjectstrojové učenícze
dc.subjecthluboké učenícze
dc.subjectpedestrian trajectory predictioneng
dc.subjectautonomous drivingeng
dc.subjectcomputer visioneng
dc.subjectmachine learningeng
dc.subjectdeep learningeng
dc.titlePredikce budoucí trajektorie chodců pro autonomní autacze
dc.titleFuture Pedestrian Trajectory Prediction for Autonomous Drivingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠkovierová Júlia
theses.degree.disciplineZáklady umělé inteligence a počítačových vědcze
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record