ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vytvoření chatbota pro pomoc s poskytování první pomoci

Implementation of a chatbot for helping with providing first aid

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Thu Nguyen
Vedoucí práce
Šedek Pavel
Oponent práce
Žára Ondřej
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologie
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačů



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá první pomocí a úrazy, které mohou nastat. Dále se zabývá chatbotem, jeho historií, fungováním, využitím. Dále základními prvky IBM Watsona, jeho funkčnosti. Obsahuje praktickou část, kde je popis implementace chatbota. Chatbot byl otestován uživateli a vše je zdokumentováno v této práci.
 
The bachelor's thesis deals with first aid and injuries that may occur. It also deals with the chatbot, its history, functioning, use. Furthermore, the basic elements of IBM Watson, its functionality. It contains a practical part where there is a description of the chatbot implementation. The chatbot has been tested by users and everything is documented in this thesis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115452
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.716Mb)
PRILOHA (215.2Kb)
POSUDEK (140Kb)
POSUDEK (50.23Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13136 [1229]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV