Aktivizační výukové metody ve volnočasovém vzdělávání
Activating Methods In Extracurricular Education
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Zajíc
Vedoucí práce
Kovaříková Miroslava
Oponent práce
Šírová Eva
Studijní program
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce „Aktivizační výukové metody ve volnočasovém vzdělávání“ se zaměřuje na průzkum skautských schůzek napříč oddíly a zjištění nejčastějších aktivizačních metod, které se při nich využívají. Cílem práce je podle výsledků sestavit čtyři modelové schůzky, které budou k dispozici začínajícím vedoucím. Téma vzdělávání v přírodě je čím dál více vyhledávané a důležité pro všestranný rozvoj dětí i dospělých. Výzkum je prováděn formou dotazníkového šetření, které je rozesláno odkazem na email 131 respondentům z řad vedoucích skautských oddílů na Plzeňsku. Návratnost výsledků je 116 dotazníků z nichž 2 jsou vynechány z důvodu nesplnění podmínek pro zařazení do výzkumu. Na základě těchto zjištění byly vytvořeny ony čtyři modelové schůzky, které mohou využít skautští, ale i jiní, vedoucí v počátcích svojí činnosti. Data se dají i nadále využívat k přípravě programů napříč oddíly i organizacemi. Bachelor's thesis „Activating methods in extracurricular education“ focuses on researching scout meetings across groups and identifies the most common activation methods used. The aim of the thesis is to compile, according to the results, four model meetings that will be available to aspiring leaders. Topic education in nature is increasingly popular and important for the all-round development of children as well as adults. The research was carried out in the form of a questionnaire survey which was sent out via an email link to 131 respondents from the ranks of scout group leaders in the Pilsen region. The return of results is 116 questionnaires. Two questionnaires were omitted due to non-fulfilment of conditions for inclusion in the research. Based on these findings, there were created four model meetings that can be used by Scouts and other leaders in early stage of their activity. The data can continue to be used to prepare programmes across departments and organizations.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]