Motivace ke studiu na střední odborné škole Škoda Auto
Motivation to Study at Secondary Technical School Škoda Auto
dc.contributor.advisor | Dobrovská Dana | |
dc.contributor.author | Zdeňka Stará | |
dc.date.accessioned | 2024-06-18T14:23:45Z | |
dc.date.available | 2024-06-18T14:23:45Z | |
dc.date.issued | 2024-06-08 | |
dc.identifier | KOS-1241008835905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/115285 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na téma motivace žáků ke studiu na SOU Škoda Auto s cílem zjistit míru spokojenosti žáků se studiem, sociálním klimatem školy a potenciálními facilitátory motivovaného učení. Výzkumný design práce je teoreticko-empirický. Jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření na vzorku žáků této školy. Z nich vyplývá, že dotazovaní žáci SOU Škoda Auto vyjadřují v naprosté většině případů vysokou úroveň spokojenosti se studiem, jejich hlavní motivací ke studiu na této škole je získání vzdělání jakožto předpokladu pro budoucí profesní uplatnění, důležitý je pro ně studovaný obor i celková kvalita školy. Demotivační prvky se naopak ve výsledcích šetření vyskytují pouze okrajově. Vysokou míru spokojenosti vyjadřují žáci i s kvalitou výuky, učitelé pro ně představují významný faktor podpory zájmu o výuku a studium obecně. Vnějším motivátorem je benefitní systém, který je určen přímo žákům SOU Škoda Auto. | cze |
dc.description.abstract | The bachelor thesis focuses on the topic of student motivation at the SOU Škoda Auto with the aim of determining the level of student satisfaction with their studies, the social climate of the school, and potential facilitators of motivated learning. The research design of the thesis is theoretical-empirical. The results of a questionnaire survey of a sample of students from this school are provided. It emerges from them that the surveyed students of SOU Škoda Auto express a high level of satisfaction with their studies in the vast majority of cases. Their main motivation for studying at this school is the acquisition of education as a prerequisite for future professional success; the studied field and the overall quality of the school are also important to them. Demotivating factors, on the other hand, only marginally appear in the survey results. Students also express a high level of satisfaction with the quality of teaching; teachers represent a significant factor in fostering interest in learning and studying in general. An external motivator is the benefits system, which is directly targeted at students of SOU Škoda Auto. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | motivace ke studiu | cze |
dc.subject | motivace ve vzdělávání | cze |
dc.subject | SOU Škoda Auto | cze |
dc.subject | Škoda Auto | cze |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | motivation to study | eng |
dc.subject | motivation in education | eng |
dc.subject | SOU Škoda Auto | eng |
dc.subject | Škoda Auto | eng |
dc.title | Motivace ke studiu na střední odborné škole Škoda Auto | cze |
dc.title | Motivation to Study at Secondary Technical School Škoda Auto | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Vobořilová Jarmila | |
theses.degree.grantor | institut pedagogických a psychologických studií | cze |
theses.degree.programme | Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 32151 [1261]