ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe

Using Artificial Intelligence in Golf Europe's Marketing Strategy

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Bohumil Sajner
Supervisor
Skokanová Dagmar
Opponent
Makovský Petr
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
institut manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá integrací umělé inteligence (AI) do marketingových strategií společnosti Golf Europe. Práce zkoumá, jak AI může zlepšit personalizaci, automatizaci a celkovou efektivitu marketingových aktivit. V teoretické části jsou představeny základní principy a aplikace AI v marketingu, včetně chatbotů, optimalizace obsahu a automatizace marketingových kampaní. Praktická část se zaměřuje na analýzu využití AI v reálných marketingových kampaních firmy, s důrazem na vývoj personalizovaných zákaznických zážitků a efektivní správu dat. Práce také diskutuje etické aspekty a potenciální rizika spojená s implementací AI v marketingu.
 
This bachelor thesis explores the integration of artificial intelligence (AI) into the marketing strategies of Golf Europe. The study examines how AI can enhance personalization, automation, and overall efficiency of marketing activities. The theoretical part presents the fundamental principles and applications of AI in marketing, including chatbots, content optimization, and campaign automation. The practical section focuses on the analysis of AI usage in actual marketing campaigns of the company, emphasizing the development of personalized customer experiences and efficient data management. The thesis also discusses the ethical aspects and potential risks associated with the implementation of AI in marketing.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115195
View/Open
PLNY_TEXT (4.770Mb)
PRILOHA (128.7Kb)
POSUDEK (865.2Kb)
POSUDEK (862.9Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV