Zobrazit minimální záznam

SEO Optimization to Increase Company Performance



dc.contributor.advisorSadílek Tomáš
dc.contributor.authorMatúš Ondruššek
dc.date.accessioned2024-06-18T14:18:30Z
dc.date.available2024-06-18T14:18:30Z
dc.date.issued2024-05-29
dc.identifierKOS-1240439005805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115144
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Práce se zabývá tím, jak stránku přizpůsobit technicky a obsahově. Práce popisuje, jak pracovat s klíčovými slovy v obsahu a v rámci celé struktury webu pro dosažení správné optimalizace a maximálních výsledků. V první části práce jsou definovány jednotlivé technické a obsahové SEO parametry a SEO jako disciplína v kontextu online marketingu, i ve spojení s PPC kampaněmi. Pro pochopení SEO jako takového práce také popisuje fungování vyhledávačů a zkoumá pojmy procházení a indexace webu. Druhá část práce vychází z první teoretické části, kterou formou SEO auditu zasazuje do praktického využití a ukazuje, jak k optimalizaci stránky přistupovat a jak ji provádět v praxi. Cílem práce je zhodnotit web vybrané společnosti v celkovém kontextu SEO (SEO audit), a navrhnout plán optimalizace.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on the optimization of websites for search engines. It explores how to technically and content-wise adapt a website. The thesis describes how to work with keywords in content and throughout the website's structure to achieve proper optimization and maximum results. In the first part, it details various technical and content SEO parameters and establishes SEO as a discipline within online marketing, linking it to PPC campaigns. It also explains how search engines function and examines the concepts of web crawling and indexing. The second part builds on the theoretical foundation from the first part, applying it practically through an SEO audit to demonstrate how to approach and implement website optimization in practice.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSEOcze
dc.subjectoptimalizace pro vyhledávačecze
dc.subjectklíčové slovocze
dc.subjectfaktory SEOcze
dc.subjectvyhledávačecze
dc.subjectSEOeng
dc.subjectsearch engine optimizationeng
dc.subjectkeywordeng
dc.subjectSEO factorseng
dc.subjectsearch engineseng
dc.titleOptimalizace SEO pro zvýšení výkonnosti společnosticze
dc.titleSEO Optimization to Increase Company Performanceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-03
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam