Zobrazit minimální záznam

New Product Launch in the Automotive Industry



dc.contributor.advisorBronec Oldřich
dc.contributor.authorJaroslav Medulič
dc.date.accessioned2024-06-18T14:18:24Z
dc.date.available2024-06-18T14:18:24Z
dc.date.issued2024-06-05
dc.identifierKOS-1240439005205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115143
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingem, prodejem a distribucí automobilů značky Kia na českém trhu s důrazem na zavedení nových produktů. Práce analyzuje stávající postupy a technologie společnosti, identifikuje příležitosti a hrozby a navrhuje strategické změny pro zlepšení marketingových a prodejních taktik. Teoretická část vymezuje základní koncepty produktového managementu a zavádění nových produktů. Metodická část představuje společnost Kia, její produktovou řadu a stávající marketingové strategie. Praktická část se věnuje hloubkové analýze strategií s využitím SWOT a PEST analýz a doporučuje inovace a přizpůsobení pro dosažení lepší pozice značky na českém automobilovém trhu. Práce přináší strategická doporučení a hodnotí potenciální rizika nového přístupu, včetně návrhů na jejich minimalizaci.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the marketing, sales and distribution of Kia cars on the Czech market with an emphasis on the introduction of new products. The thesis analyses the company's current practices and technologies, identifies opportunities and threats, and proposes strategic changes to improve marketing and sales tactics. The theoretical part defines the basic concepts of product management and new product introduction. The methodological part introduces Kia, its product line and current marketing strategies. The practical part is devoted to an in-depth analysis of strategies using SWOT and PEST analyses and recommends innovations and adaptations to achieve a better brand position in the Czech automotive market. The thesis presents strategic recommendations and assesses potential risks of the new approach, including suggestions for their minimization.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKiacze
dc.subjectAutomobilový průmyslcze
dc.subjectMarketingové strategiecze
dc.subjectProdej automobilůcze
dc.subjectAnalýza konkurencecze
dc.subjectProduktový managementcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectZavedení nového produktucze
dc.subjectČeský trhcze
dc.subjectKiaeng
dc.subjectAutomotiveeng
dc.subjectMarketing strategieseng
dc.subjectCar saleseng
dc.subjectCompetitive analysiseng
dc.subjectProduct managementeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.subjectNew product introductioneng
dc.subjectCzech marketeng
dc.titleUvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslucze
dc.titleNew Product Launch in the Automotive Industryeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHřebík František
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam