ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu

New Product Launch in the Automotive Industry

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jaroslav Medulič
Vedoucí práce
Bronec Oldřich
Oponent práce
Hřebík František
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, prodejem a distribucí automobilů značky Kia na českém trhu s důrazem na zavedení nových produktů. Práce analyzuje stávající postupy a technologie společnosti, identifikuje příležitosti a hrozby a navrhuje strategické změny pro zlepšení marketingových a prodejních taktik. Teoretická část vymezuje základní koncepty produktového managementu a zavádění nových produktů. Metodická část představuje společnost Kia, její produktovou řadu a stávající marketingové strategie. Praktická část se věnuje hloubkové analýze strategií s využitím SWOT a PEST analýz a doporučuje inovace a přizpůsobení pro dosažení lepší pozice značky na českém automobilovém trhu. Práce přináší strategická doporučení a hodnotí potenciální rizika nového přístupu, včetně návrhů na jejich minimalizaci.
 
This bachelor thesis deals with the marketing, sales and distribution of Kia cars on the Czech market with an emphasis on the introduction of new products. The thesis analyses the company's current practices and technologies, identifies opportunities and threats, and proposes strategic changes to improve marketing and sales tactics. The theoretical part defines the basic concepts of product management and new product introduction. The methodological part introduces Kia, its product line and current marketing strategies. The practical part is devoted to an in-depth analysis of strategies using SWOT and PEST analyses and recommends innovations and adaptations to achieve a better brand position in the Czech automotive market. The thesis presents strategic recommendations and assesses potential risks of the new approach, including suggestions for their minimization.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115143
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.169Mb)
PRILOHA (2.365Mb)
POSUDEK (668.3Kb)
POSUDEK (222.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV