Zobrazit minimální záznam

Analysis of the Marketing Strategy of the Selected Company



dc.contributor.advisorSkokanová Dagmar
dc.contributor.authorDaniel Balov
dc.date.accessioned2024-06-18T14:17:36Z
dc.date.available2024-06-18T14:17:36Z
dc.date.issued2024-06-02
dc.identifierKOS-1240459197905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115122
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací marketingové strategie pro anonymizovanou společnost působící na B2B trhu. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové slabiny současné marketingové strategie společnosti a navrhnout úpravy, které by zvýšily její efektivitu a konkurenceschopnost. V teoretické části je věnována pozornost marketingovému mixu a komunikačním strategiím na trzích B2B a B2C. Praktická část práce představuje podrobnou SWOT a PESTLE analýzu, na základě kterých jsou formulovány návrhy pro zlepšení marketingové strategie, včetně implementačního plánu pro jejich zavedení. Práce ukazuje, že pečlivě zvolená a správně implementovaná marketingová strategie může výrazně přispět k upevnění pozice společnosti na trhu, zlepšení vztahů s klienty a získání nových zákazníků.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis and optimization of the marketing strategy for an anonymized company operating in the B2B market. The main objective of the study is to identify key weaknesses in the company's current marketing strategy and to suggest modifications that would increase its effectiveness and competitiveness. The theoretical part focuses on the marketing mix and communication strategies in B2B and B2C markets. The practical part presents a detailed SWOT and PESTLE analysis, based on which suggestions for improving the marketing strategy are formulated, including an implementation plan for their implementation. The thesis demonstrates that a carefully selected and properly implemented marketing strategy can significantly contribute to strengthening the company's market position, improving client relationships, and attracting new clients.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingová strategiecze
dc.subjectB2B trhcze
dc.subjectImplementační pláncze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPESTLE analýzacze
dc.subjectKonkurenční výhodacze
dc.subjectMarketing Strategyeng
dc.subjectB2B Marketeng
dc.subjectImplementation Planeng
dc.subjectMarketing Mixeng
dc.subjectSWOT Analysiseng
dc.subjectPESTLE Analysiseng
dc.subjectCompetetive Advantageeng
dc.titleAnalýza marketingové strategie vybrané firmycze
dc.titleAnalysis of the Marketing Strategy of the Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam