Zobrazit minimální záznam

Redesign of Selected Web Presentation by Design Thinking Methodology



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorKirill Chernov
dc.date.accessioned2024-06-18T14:17:23Z
dc.date.available2024-06-18T14:17:23Z
dc.date.issued2024-05-30
dc.identifierKOS-1240438970205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115116
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na proces redesignu vybrané webové prezentace s využitím metodologie Design Thinking s cílem zlepšit uživatelskou zkušenost. V úvodu práce jsou definovány hlavní cíle projektu, kterými jsou identifikace a řešení stávajících problémů webové prezentace, zlepšení její funkčnosti a estetiky, a tím podpora obchodních cílů. Metodologická část se věnuje popisu procesu Design Thinking, který je rozdělen do pěti klíčových fází: empatie, definice problému, ideace, prototypování a testování. V rámci analytické části je představena metoda výběru webové prezentace a provedena její důkladná analýza včetně UX výzkumu zaměřeného na potřeby a preference cílové skupiny uživatelů. Na základě zjištěných informací byl v praktické části navržen nový koncept webové prezentace, který byl postupně transformován do Lo-fi a následně Hi-fi prototypu. Každá fáze byla podrobena uživatelským testům s cílem získat zpětnou vazbu a provést potřebné úpravy. Výsledkem práce je redesignovaná webová prezentace, která lépe reflektuje potřeby uživatelů a přináší vylepšenou uživatelskou zkušenost. Závěrečná část práce evaluuje dosažené výsledky v kontextu původních cílů a diskutuje přínosy aplikace Design Thinking na proces redesignu webových prezentací. Práce dále nastiňuje možnosti dalšího výzkumu a rozvoje v oblasti webdesignu a UX. Tento projekt potvrzuje, že metodika Design Thinking představuje efektivní přístup k inovaci a zlepšování digitálních produktů s ohledem na skutečné potřeby uživatelů.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the process of redesigning a selected web presentation using Design Thinking methodology in order to improve the user experience. In the introduction of the thesis, the main objectives of the project are defined, which are to identify and solve the existing problems of the web presentation, improve its functionality and aesthetics, and in this way support the business objectives. The methodology section describes the Design Thinking process, which is divided into five key phases: empathy, problem definition, ideation, prototyping and testing. The analytical part presents the method of selecting a web presentation and conducts a thorough analysis of it, including UX research focused on the needs and preferences of the target user group. Based on the information found, a new concept of the web presentation was designed in the practical part, which was gradually transformed into a Lo-fi and then Hi-fi prototype. Each phase was subjected to user tests in order to obtain feedback and to produce necessary adjustments. The result of the work is a redesigned web presentation that better reflects the users' needs and delivers an improved user experience. The final part of the thesis evaluates the achieved results in the context of the original objectives and discusses the benefits of Design Thinking on the process of redesigning web presentations. The thesis also outlines opportunities for further research and development in the field of web design and UX. This project confirms that the Design Thinking methodology is an effective approach to innovating and improving digital products with respect to real user needs.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectDesignové myšlenícze
dc.subjectwebový designcze
dc.subjectuživatelská zkušenost (UX)cze
dc.subjectinovace digitálních produktůcze
dc.subjectredesign webových prezentacícze
dc.subjectpřístup zaměřený na uživatelecze
dc.subjectmetodika hodnocenícze
dc.subjectpotřeby uživatelůcze
dc.subjecttestování použitelnosticze
dc.subjectprototypovánícze
dc.subjectnávrh uživatelského rozhraní (UI)cze
dc.subjectchování online spotřebitelůcze
dc.subjectDesign Thinkingeng
dc.subjectWeb Designeng
dc.subjectUser Experience (UX)eng
dc.subjectDigital Product Innovationeng
dc.subjectWeb Presentation Redesigneng
dc.subjectUser-Centric Approacheng
dc.subjectMethodology Evaluationeng
dc.subjectUser Needseng
dc.subjectUsability Testingeng
dc.subjectPrototypingeng
dc.subjectUser Interface Design (UI)eng
dc.subjectOnline Consumer Behavioreng
dc.titleRedesign vybrané webové prezentace metodou Design Thinkingcze
dc.titleRedesign of Selected Web Presentation by Design Thinking Methodologyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-04
dc.contributor.refereeFanta Petr
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam