Zdravý životní styl studentů středních škol
Analysis of Healthy Lifestyle Habits and Behaviours of the Secondery School Students
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Terezie Krejbychová
Vedoucí práce
Vobořilová Jarmila
Oponent práce
Dobrovská Dana
Studijní program
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem této bakalářské práce je zdravý životní styl studentů středních škol. V teoretické části jsou definovány základní pojmy pro snazší orientaci v problematice. Praktická část je zaměřena na výzkum pomocí tzv. smíšené metody. Tedy kombinací kvalitativního výzkumu (polostrukturované rozhovory a analýza dat z otevřených zdrojů) a kvantitativního výzkumu (anonymní dotazník). Cílem práce je zjistit, jaké znalosti mají studenti středních škol o zdravém životním stylu, ale především, jak se jejich teoretické znalosti liší nebo shodují s jejich skutečným životním stylem. Výsledky ukazují, že studenti mají o zásadách zdravého životního stylu dobrý přehled, ale příliš se jimi neřídí. Na konci práce jsou uvedena doporučení, která by mohla pomoci studenty k dodržování principů zdravého životního stylu lépe motivovat. The topic of this bachelor thesis is the healthy lifestyle of high school students. In the theoretical part, basic concepts are defined for easier orientation in the issue. The practical part focuses on research using the so-called mixed method. That is, a combination of qualitative research (semi-structured interviews and open source data analysis) and quantitative research (anonymous questionnaire). The aim of the study is to find out what knowledge high school students have about healthy lifestyle, but most importantly, how their theoretical knowledge differs or coincides with their actual lifestyle. The results show that students have a good understanding of healthy lifestyle principles but do not follow them very much. At the end of the paper, recommendations are given that could help to better motivate students to follow healthy lifestyle principles.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]