Show simple item record

Internet Sales of Passenger Cars



dc.contributor.advisorBronec Oldřich
dc.contributor.authorTobiáš Forejt
dc.date.accessioned2024-06-18T14:13:51Z
dc.date.available2024-06-18T14:13:51Z
dc.date.issued2024-05-29
dc.identifierKOS-1240914670205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115042
dc.description.abstractCílem mé práce je porovnat tradiční metody prodeje s moderními internetovými přístupy a posoudit jejich ekonomické přínosy a potenciální rizika. Ve své práci jsem provedl průzkum mezi prodejci a potenciálními kupci, aby bylo možné tyto metody lépe pochopit a vyhodnotit. Práce je strukturovaná do tří hlavních částí. V teoretické části popisuji obecné principy distribuce a prodeje automobilů, včetně specifik internetového prodeje, jeho výhod a rizik. Metodická část se věnuje případové studii vybraného prodejce, analyzuji zde jeho zkušenosti s implementací internetového prodeje a identifikuji hlavní problémy, s nimiž se setkal. V praktické části navrhuji konkrétní nástroje a metody pro efektivní internetový prodej, popisuji postup jejich implementace a hodnotím ekonomické i operativní dopady této inovace.cze
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to compare traditional sales methods with modern internet approaches and to assess their economic benefits and potential risks. In my work, I conducted a survey among sellers and potential buyers to better understand and evaluate these methods. The thesis is structured into three main parts. In the theoretical part, I describe the general principles of distribution and sales of cars, including the specifics of internet sales, its advantages, and risks. The methodological part is devoted to a case study of a selected dealer, where I analyze his experiences with the implementation of internet sales and identify the main problems he encountered. In the practical part, I propose specific tools and methods for effective internet sales, describe the process of their implementation, and evaluate the economic and operational impacts of this innovation.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOnlinecze
dc.subjectprodejcze
dc.subjectnástrojecze
dc.subjectautomobilycze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectOnlineeng
dc.subjectsaleeng
dc.subjecttoolseng
dc.subjectcarseng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectmarketeng
dc.titleInternetový prodej osobních automobilůcze
dc.titleInternet Sales of Passenger Carseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-03
dc.contributor.refereeMládek Jan
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record