Návrh terminálu pro zásilky přepravované vysokorychlostními vlaky
Design of Terminal for Shipments Transported by High-Speed Trains
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Lukáš Syrový
Vedoucí práce
Týfa Lukáš
Oponent práce
Tikman Pavel
Studijní program
Dopravní systémy a technikaInstituce přidělující hodnost
katedra dopravního inženýrství a dopravního plánováníPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
První část práce se zabývá shrnutím relevantních podkladů týkajících se terminálů pro nakládku a vykládku zásilek na vysokorychlostních tratích, s důrazem na osy Praha – Brno – Břeclav a Přerov – Ostrava. Následně jsou stanoveny základní parametry lokality pro budoucí nákladní terminály a je provedeno jejich vytipování s ohledem na aktuální stav přípravy a územně-plánovací podklady. Druhá část práce se věnuje multikriteriálnímu porovnání vybraných lokalit a výběru optimální lokality pro budoucí terminál. Výsledkem je dispoziční situace železničního terminálu v nejvhodnější lokalitě. The first part of the thesis provides a summary of relevant data regarding terminals for loading and unloading shipments along high-speed routes, with a focus on the Prague – Brno – Břeclav and Přerov – Ostrava routes. Accordingly, the basic parameters for locating future terminals are determined, and suitable sites are identified based on the current state of preparation and spatial planning documents. The second part of the thesis is dedicated to a multi-criteria comparison of the selected sites and the selection of the optimal location for the future terminal. The result is the design of the railway terminal in the most suitable location.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Přestupní termínál Jablonec nad Nisou
Autor: Lovíšek Ondřej; Vedoucí práce: Lédl Petr; Oponent práce: Kosík Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-21)Záměrem diplomové práce je architektonický návrh nového přestupního terminálu v Jablonci nad Nisou, který poskytne uzavřené prostory pro cestující v době čekání na dopravní spoj. Budova také nabízí komerční využití ve formě ... -
Rekonstrukce přednádražního prostoru a ulice 9. května v Litvínově
Autor: Bahenský Michal; Vedoucí práce: Trešl Ondřej; Oponent práce: Jiřík Filip
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)Diplomová práce se zabývá možnostmi rekonstrukce přednádražního prostoru a ulic Mostecká a 9. května v Litvínově. -
Didaktické úlohy pro digitální pneumatiku s využitím FMT (Festo Motion Terminal)
Autor: Jana Koubová; Vedoucí práce: Martinásková Marie; Oponent práce: Škeřík Filip
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)V této práci je nejprve koncepčně popsán vývoj pneumatiky přes elektropneumatiku až k digitální pneumatice. Dále jsou popsány vlastnosti a možnosti využití FMT a modulárního řídicího bloku CPX. Tato práce obsahuje také ...