Zobrazit minimální záznam

Design of story line for serious educational game



dc.contributor.advisorNovák Daniel
dc.contributor.authorOleksii Afanasiev
dc.date.accessioned2024-06-18T10:40:37Z
dc.date.available2024-06-18T10:40:37Z
dc.date.issued2024-06-11
dc.identifierKOS-1248194096705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/114990
dc.description.abstractTato práce zkoumá návrh dějové linie vážné vzdělávací hry zaměřené na děti s diabetem. Hra čerpá inspiraci z populárních mobilních her, jako jsou Tamagotchi a Talking Tom, a je vyvíjena pomocí herního enginu Unity a programovacího jazyka C#. Cílem hry je pomoci dětem s diabetem se seznámit s užíváním inzulinu a efektivním řízením svého stavu. Tato práce zkoumá význam vyprávění příběhu ve vážných vzdělávacích hrách a navrhuje poutavý příběh, který zapojuje a vzdělává cílovou skupinu. Návrhový proces zahrnuje rozsáhlý výzkum správy diabetu a aplikaci principů herního designu pro vytvoření poutavého a vzdělávacího herního zážitku. Výsledná dějová linie integruje vzdělávací obsah s interaktivním hraním, s cílem posílit schopnosti dětí s diabetem a usnadnit jim porozumění užívání inzulinu.cze
dc.description.abstractThis thesis explores the design of a storyline for a serious educational game targeted at children with diabetes. The game takes inspiration from popular mobile games such as Tamagotchi and Talking Tom and is developed using the Unity game engine and C# programming language. The objective of the game is to help children with diabetes become accustomed to using insulin and managing their condition effectively. This thesis investigates the significance of storytelling in serious educational games and proposes a compelling narrative that engages and educates the target audience. The design process involves extensive research on diabetes management and the application of game design principles to create an immersive and educational gaming experience. The resulting story line integrates educational content with interactive gameplay, aiming to empower children with diabetes and facilitate their understanding of insulin usage.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMyDiabeticcze
dc.subjectAndroidcze
dc.subjectiOScze
dc.subjectDiabetes mellituscze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectseriózní hracze
dc.subjectMyDiabeticeng
dc.subjectAndroideng
dc.subjectiOSeng
dc.subjectDiabetes mellituseng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectserious gameeng
dc.titleVytvoření příběhového modulu pro seriózní hrucze
dc.titleDesign of story line for serious educational gameeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMužík Jan
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeSoftwarové inženýrství a technologiecze


Soubory tohoto záznamu












Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam