Zobrazit minimální záznam

Implementace modulu vstupenky, forum a virtuální body pro aplikaci Elittero



dc.contributor.advisorPavlíček Josef
dc.contributor.authorHanna Korniushyna
dc.date.accessioned2024-06-18T10:32:45Z
dc.date.available2024-06-18T10:32:45Z
dc.date.issued2024-06-06
dc.identifierKOS-1243582242405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/114785
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na analýzu, návrh a implementaci vybraných sekcí "Virtuální body", "Fórum fanoušků" a "Nákup a správa vstupenek" s využitím frameworku Flutter. Výsledek této práce bude sloužit jako základ pro obdobné moduly v aplikaci Eliterro. Rešerše prezentovaná v této práci poskytuje zdůvodnění výběru mobilních platforem iOS a Android jako cílových platforem pro aplikaci. Dále obsahuje popis tří populárních technologií určených pro vývoj multiplatformních aplikací, jejich srovnání a odůvodnění volby Flutteru jako preferované technologie pro vývoj. Analýza se soustředí na popis psychologie uživatele při interakci s virtuálními body, průzkum technologií používaných pro filtraci nevhodného jazyka na fórech a zkoumání existujících řešení pro implementaci platebních bran v mobilních aplikacích. Práce rovněž stručně představuje architekturu a koncepci frameworku Flutter a poskytuje úvod do aplikace Eliterro. V závěru analýzy jsou specifikovány funkční a nefunkční požadavky pro jednotlivé moduly. Návrhová část se věnuje výběru technologií a metodik založených na provedené analýze. Obsahuje také návrh uživatelského rozhraní pro finální aplikaci a konceptuální model. Realizační část popisuje implementaci modulů, jejich integraci do demonstrační aplikace a podrobně se věnuje jednotlivým realizovaným částem, včetně instalační, uživatelské a programátorské příruček. Kromě toho diplomová práce zahrnuje automatizované a uživatelské testování, prezentuje výsledky uživatelského testování a případné úpravy modulů na základě získaných zpětných vazeb.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the analysis, design, and implementation of selected sections: 'Virtual Points,' 'Fan Forum,' and 'Ticket Purchase and Management,' using the Flutter framework. The result app serves as a basis for similar modules in the Eliterro application. The research presented in this thesis provides a rationale for choosing iOS and Android mobile platforms as target platforms for the application. It also contains a description of three popular technologies intended for the development of cross-platform applications, their comparison and the justification for choosing Flutter as the preferred technology for development. The analysis section focuses on describing the psychology of the user when interacting with virtual points, exploring the technologies used to filter inappropriate language in forums, and examining existing solutions for implementing payment gateways in mobile applications. This section also briefly presents the architecture and concept of the Flutter framework and provides an introduction to the Eliterro application. At the end of the analysis, the functional and non-functional requirements for the individual modules are specified. The design part is devoted to the selection of technologies and methodologies based on the performed analysis. It also includes the user interface design for the final application and a conceptual model. The implementation section describes the implementation of the modules, their integration into the demonstration application, and details the individual implemented parts, including installation, user and programming manuals. Additionally, the thesis includes automation and user testing, presents the results of user testing, and discusses possible modifications of the modules based on the feedback received.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmobilní aplikacecze
dc.subjectmultiplatformní vývojcze
dc.subjectFluttercze
dc.subjectDartcze
dc.subjectgamifikacecze
dc.subjectmoderování textucze
dc.subjectplatební bránacze
dc.subjectmobile applicationeng
dc.subjectcross-platform developmenteng
dc.subjectFluttereng
dc.subjectDarteng
dc.subjectgamificationeng
dc.subjecttext moderationeng
dc.subjectpayment gatewayeng
dc.titleImplementace modulu vstupenky, forum a virtuální body pro aplikaci Elitterocze
dc.titleImplementace modulu vstupenky, forum a virtuální body pro aplikaci Elitteroeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeŠulc Marek
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam