Systém pro maximalizaci výnosu při obchodování a tvorbě předmětů ve hře World of Warcraft
System for maximizing returns in trading and item crafting in the game World of Warcraft
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jorge Zuňiga
Vedoucí práce
Horáček Jan
Oponent práce
Nováček Tomáš
Studijní obor
Webové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce je zaměřená na vybrané architektury a technologie z oblasti webových aplikací. Hlavním cílem práce je vytvořit web, sloužící hráčům videohry World Of Warcraft, který jim pomůže maximalizovat zisk z výroby a prodeje předmětů v této hře. Práce se nejdříve věnuje vybraným architekturám počítačových systémů a webových aplikací. Následně popisuje vybrané jazyky a technologie používané k vývoji webových aplikací. Práce se dále věnuje analýze klíčových herních systému, dostupných API rozhraní, existujících řešení a následně analýze uživatelských požadavků. Na těchto základech jsou vytvořeny návrhy uživatelského rozhraní a celého systému, s využitím architektury mikroslužeb. Podle těchto návrhů je provedena implementace tohoto systému. Systém je nasazen do produkčního prostředí a otestován pomocí automatických a uživatelských testů. Výsledky testů jsou vyhodnoceny pro budoucí vývoj. The thesis is focused on architectures and technologies in the field of web applications. Its main objective is to create a website, serving players of the World Of Warcraft video game, helping them maximize profit, from the production and sale of in-game items. The thesis first examines selected computer system and web application architectures. It then describes a selection of languages and technologies used to develop web applications. It further delves into the analysis of key game systems, available API interfaces, existing solutions, and subsequently, an analysis of user requirements. Based on these foundations, the user interface and overall system designs are created, with the use of the microservices architecture. Implementation of this system follows the proposed designs, the system is deployed into production and tested using automated and user tests. Test results are evaluated for future development purposes.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1094]