Edukativní hra se zaměřením na Mezoameriku a Mayskou civilizaci v Unity
Educational Game in Unity, Focusing on Mesoamerica and Mayan Civilization
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Štěpán Vejvoda
Vedoucí práce
Vesecký Adam
Oponent práce
Matoušek Jan
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá vývojem edukativní tahové strategie z prostředí mayské kultury. V analytické části se zabývá nejen tahovými strategiemi a jejich postupy, ale i hrami, které se snaží vzdělávat hráče o historickém období, ať už přímo či nepřímo. Dále obsahuje analýzu mayské říše a Mezoameriky, která se opírá o publikovaný výzkum. Na základě analýzy je vytvořen návrh, který popisuje jednotlivé části a systémy, ze kterých se hra skládá. Podle návrhu je provedena implementace a vytvořen komentář, kde jsou ukázky řešení a postupů v Unity a C#. Poté následuje popis průběhu uživatelského testování, výsledků a změn, které byly na jeho základě implementovány. The thesis deals with the development of an educational turn-based strategy game inspired by the Mayan culture. In the analysis, not only turn-based strategy games and their mechanics are discussed, but also games attempting directly or indirectly educate players about a historical era. Following is the analysis of the Mayan empire and Mesoamerica, relying on scientific research. The analysis-based design describes different parts and systems the game consists of. Further commentary on implementation, which is based on design, contains excerpts of solutions and procedures in Unity and C#. Lastly, a user testing is conducted and its progress, results, and changes that were implemented after, are documented.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1005]