ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra silničních staveb
  • Diplomové práce - 11136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra silničních staveb
  • Diplomové práce - 11136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studie proveditelnosti letiště Podlesí

Feasibility Study of Podlesí Airport

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Alžběta Janovská
Vedoucí práce
Vébr Ludvík
Oponent práce
Čiviš Jan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra silničních staveb
Obhájeno
2024-02-13



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této diplomové práce je návrh umístění RWY pro letadla kódového písmene B s ohledem na okolní překážky a zástavbu. Návrh je proveden pro letadlo typu King Air 200. Cílem práce je navrhnout dvě varianty RWY pro jmenovitou délku dráhy vzletu letounu. Práce je provedena jako studie proveditelnosti dvou variant, následně je vybraná varianta vypracovaná podrobněji.
 
The aim of this thesis is to design the location of the RWY for code letter B with respect to the surrounding obstacles and development. The design is made for a King Air 200 aircraft. The objective of the thesis is to design two RWY options for the nominal runway length of the aircraft. The work is carried out as a feasibility study of two variants, then the selected variant is developed in more detail.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/113874
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (12.84Mb)
POSUDEK (233.4Kb)
POSUDEK (857.7Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 11136 [256]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV