Vnitřní prostředí ve školách
Indoor Environment at School
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Alžběta Jedličková
Vedoucí práce
Veverková Zuzana
Oponent práce
Mathauserová Zuzana
Studijní obor
Budovy a prostředíStudijní program
Budovy a prostředíInstituce přidělující hodnost
katedra technických zařízení budovObhájeno
2024-02-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá vnitřním prostředím veškolách, konkrétněji pak v základní škole. V teoretické části je zpracována rešerše, která je zaměřena na podmínky pro návrhy zajištění kvalitního vnitřního prostředí ve školách. Praktická část je zaměřena na meření kvality vnitřního prostředí ve vybraných místnostech školy a následná analýza naměřených dat. Následně také na dotazníkový průzkum mezi studenty a pedagogy. Poslední řástí je navržení možných řešení formou konceptu, které by zajistily lepší kvalitu vnitřního prostředí. This diploma thesis deals with the indoor environment in schools, specifically in elementary school. In the theoretical part, research is prepared, which is focused on the conditions for proposals to ensure a high-quality indoor environment in schools. The practical part is focused on measuring the quality of the indoor environment in selected school rooms and subsequent analysis of the measured data. Furthermore, also on a subjective survey between students and teachers. The last part is proposed possible solutions in the form of a concept, which provide a better quality of the indoor environment.
Kolekce
- Diplomové práce - 11125 [525]