Zobrazit minimální záznam

Mobile Application for Badminton Players Matchmaking



dc.contributor.advisorSuchánek Marek
dc.contributor.authorPatrik Benk
dc.date.accessioned2024-02-08T23:52:11Z
dc.date.available2024-02-08T23:52:11Z
dc.date.issued2024-02-08
dc.identifierKOS-1065790403605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/113711
dc.description.abstractTato práce se zabývá vývojem mobílní aplikace pro matchmaking hráčů badmintonu. Vývoj je řízen klasickým vodopádovým modelem, přičemž i struktura práce odpovídá jeho rozdělení na jednotlivé vývojové fáze. Nejdříve je jasně určen cíl, kterého by se mělo dosáhnout a navrhnuto řešení jeho realizace, vyplívající z rozboru již existujících částečných řešení. Následně je důkladně zanalyzována daná problémová doména a tím i zpřesněn způsob realizace cíle. V návrhu jsou rozebrány a následně určeny jednotlivé algoritmy, technologie a architektury systému. Posléze přichází na řadu samotná implementace dvou serverových částí v běhovém prostředí Node.js a mobilního klienta, jak pro iOS, tak i Android, za pomocí knihovny React Native. Implementace je poté otestována. Na konci práce jsou navhrnuta další možná vylepšení, následováno konečným zhodnocením dosažení vytyčených cílů.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the development of a complete mobile application for matchmaking badminton players. The development is guided by the classical waterfall model, and the structure of the work partly follows its division into different development phases. First, the goal to be achieved is clearly identified and a solution for its realization is proposed, resulting from the analysis of already existing partial solutions. Subsequently, the problem domain is thoroughly analysed and the way of realising the goal is refined. In the proposal, the individual algorithms, technologies and system architectures are analyzed and subsequently determined. Then comes the actual implementation of the 2 server parts in the Node.js runtime environment and the mobile client, both for iOS and Android, using the React Native library. The implementation is then tested. At the end of the work, further possible improvements are outlined, followed by a final evaluation of the achievement of the set goals.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvývoj mobilní aplikacecze
dc.subjecthodnocení hráčůcze
dc.subjectmatchmakingcze
dc.subjectNode.jscze
dc.subjectReact Nativecze
dc.subjectPostgreSQLcze
dc.subjectRESTcze
dc.subjectWebSocketcze
dc.subjectMobile application developmenteng
dc.subjectPlayer ratingeng
dc.subjectMatchmakingeng
dc.subjectNode.jseng
dc.subjectReact Nativeeng
dc.subjectPostgreSQLeng
dc.subjectRESTeng
dc.subjectWebSocketeng
dc.titleMobilní aplikace pro matchmaking hráčů badmintonucze
dc.titleMobile Application for Badminton Players Matchmakingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSůvová Denisa
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam