Mobilní aplikace pro matchmaking hráčů badmintonu
Mobile Application for Badminton Players Matchmaking
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Patrik Benk
Supervisor
Suchánek Marek
Opponent
Sůvová Denisa
Field of study
Webové a softwarové inženýrstvíStudy program
Informatika 2009Institutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá vývojem mobílní aplikace pro matchmaking hráčů badmintonu. Vývoj je řízen klasickým vodopádovým modelem, přičemž i struktura práce odpovídá jeho rozdělení na jednotlivé vývojové fáze. Nejdříve je jasně určen cíl, kterého by se mělo dosáhnout a navrhnuto řešení jeho realizace, vyplívající z rozboru již existujících částečných řešení. Následně je důkladně zanalyzována daná problémová doména a tím i zpřesněn způsob realizace cíle. V návrhu jsou rozebrány a následně určeny jednotlivé algoritmy, technologie a architektury systému. Posléze přichází na řadu samotná implementace dvou serverových částí v běhovém prostředí Node.js a mobilního klienta, jak pro iOS, tak i Android, za pomocí knihovny React Native. Implementace je poté otestována. Na konci práce jsou navhrnuta další možná vylepšení, následováno konečným zhodnocením dosažení vytyčených cílů. This thesis deals with the development of a complete mobile application for matchmaking badminton players. The development is guided by the classical waterfall model, and the structure of the work partly follows its division into different development phases. First, the goal to be achieved is clearly identified and a solution for its realization is proposed, resulting from the analysis of already existing partial solutions. Subsequently, the problem domain is thoroughly analysed and the way of realising the goal is refined. In the proposal, the individual algorithms, technologies and system architectures are analyzed and subsequently determined. Then comes the actual implementation of the 2 server parts in the Node.js runtime environment and the mobile client, both for iOS and Android, using the React Native library. The implementation is then tested. At the end of the work, further possible improvements are outlined, followed by a final evaluation of the achievement of the set goals.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1724]