Zobrazit minimální záznam

Design of the User Interface of the Predictive Adaptive Cruise Control



dc.contributor.advisorBouchner Petr
dc.contributor.authorMatěj Harant
dc.date.accessioned2023-09-08T22:51:39Z
dc.date.available2023-09-08T22:51:39Z
dc.date.issued2023-09-08
dc.identifierKOS-1195494568205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111708
dc.description.abstractAdaptivní tempomat (ACC) je pokročilou verzí konvenčního tempomatu (CC), který reguluje nastavenou rychlost vozidla tak, aby byl dodržen zvolený rozestup od vozidla před ním. Prediktivní ACC (pACC) reguluje rychlost i na základě dopravního značení a polohy určené pomocí GPS souřadnic. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou uživatelského rozhraní pACC, jeho funkcemi a ovládáním. V rámci analýzy byly zvoleny 2 přístupy – rešerše uživatelských rozhraní komerčně dostupných ACC systémů a dotazníková studie, která se zabývá zkušenostmi a očekáváním řidičů od systému ACC a CC. Rozdíly mezi trendem v řešení uživatelského rozhraní a preferencemi uživatelů byly využity při vytvoření vlastního konceptuálního uživatelského rozhraní.cze
dc.description.abstractAdaptive Cruise Control (ACC) is an advanced version of conventional cruise control (CC) that regulates the vehicle's set speed to maintain the selected distance from the car in front. Predictive ACC (pACC) enhances speed control based on traffic signs and a position determined by GPS coordinates. This bachelor thesis analyzes the pACC user interfaces, their functions, and control. Two approaches were chosen for the evaluation – research of commercially available ACC system user interfaces and a questionnaire study that investigates drivers' experiences and expectations of ACC and CC. Differences between trends in user interface design and user preferences were used to develop the author's conceptual user interface.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPokročilý asistenční systém řidičecze
dc.subjectadaptivní tempomatcze
dc.subjectprediktivní adaptivní tempomatcze
dc.subjectuživatelské rozhranícze
dc.subjectAdvanced driver assistance systemeng
dc.subjectadaptive cruise controleng
dc.subjectpredictive adaptive cruise controleng
dc.subjectuser interfaceeng
dc.titleAnalýza uživatelského rozhraní prediktivního adaptivního tempomatucze
dc.titleDesign of the User Interface of the Predictive Adaptive Cruise Controleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHluska Pavel
theses.degree.disciplineInteligentní dopravní systémycze
theses.degree.grantorústav dopravních prostředkůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam