Regionální částečně nízkopodlažní vůz - BEMU 70
Regional partially low-floor railcar - BEMU 70
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
František Novosad
Vedoucí práce
Kolář Josef
Oponent práce
Švéd Stanislav
Studijní obor
Kolejová vozidlaStudijní program
Dopravní a transportní technikaInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá základním návrhem parametrů čtyřnápravového částečně nízkopodlažního dvoupodvozkového elektricko-bateriového trakčního vozu, rozmístěním interiéru, návrhem pohonu a vypružení. Inspirací je provedená rešerše na téma částečně nízkopodlažní vozidla pro regionální dopravu. Parametry vozidla, zejména vlastnosti vypružení, jsou vyhodnoceny nejen analyticky, ale i v prostředí simulačního programu Simpack. The diploma thesis deals with the basic design of the parameters of a four-axle partially low-floor electric-battery traction railcar, the layout of the interior, the design of the drive and suspension. The inspiration comes from the research on the topic of partially low-floor vehicles for regional transport. Vehicle parameters, especially suspension, are evaluated not only analytically, but also in the environment of the Simpack simulation software.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [429]