ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Změny konektivity nákladní letecké dopravy v důsledku sankcí uvalených na Rusko

Changes in Air Cargo Connectivity as a Result of Sanctions Imposed on Russia

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Aleksei Gurev
Vedoucí práce
Endrizalová Eva
Oponent práce
Tomová Anna
Studijní obor
Profesionální pilot
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Táto bakalářská práce se zabývá zkoumáním změn konektivity letišť v rámci nákladní letecké dopravy, vyvolaných válkou na Ukrajině. Největší výzvou pro nákladní leteckou dopravu po začátku války stalo uzavřeni ruského vzdušného prostoru, přes který probíhá nejkratší trať z Evropy do Asie. Na základě dat za časové období od listopadu 2019 do listopadu 2022 byla sestavená síť páteřních letišť a rozšířená síť páteřních letišť, u kterých byly zkoumané změny přestupní centrality po čtvrtletích a po měsících. Pro letiště s velkými změnami přestupní centrality budou hledané alternativní trasy, kterými letadla začala lítat kvůli uzavření ruského vzdušného prostoru.
 
This bachelor's thesis is focused on monitoring the air freight connectivity changes due to the war in Ukraine. The closure of the russian airspace, which contained the shortest way from Europe to Asia, became the biggest challenge for the cargo airlines. We will define the key airports' network and extended key airports' network based on the the data, which represents the timeframe from November 2019 to November 2022. We will monitor changes in betweenness centrality (in quarters and in months) of the airports included in the extended key airports' network. We will search for the alternative routes, which airlines decided to use instead of the routes they used to follow because of the clousure of the russian airspace, for the airports with significant changes in betweenness centrality.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/111292
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (7.053Mb)
POSUDEK (1.265Mb)
POSUDEK (2.256Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16121 [715]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV