Zobrazit minimální záznam

Dog Clutch - NVH During Gearshift



dc.contributor.advisorJasný Michal
dc.contributor.authorVojtěch Folta
dc.date.accessioned2023-08-30T22:52:29Z
dc.date.available2023-08-30T22:52:29Z
dc.date.issued2023-08-30
dc.identifierKOS-1241008114105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111264
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu metodiky měření a analýzy vibrací a hluku při procesu řazení do záběru u různých typů řadicích spojek v mechanické převodovce motorových vozidel. První část práce se obecně věnuje problematice řazení v převodových ústrojích a jejich vlivu na jízdní komfort. Dále se práce zabývá možnostmi měření a vyhodnocení vibrací a hluku automobilových převodovek. Praktická část práce zahrnuje měření tří odlišných typů řadicích spojek během řazení do záběru ve zkušební hřídelové převodovce MQ200 na setrvačníkovém testovacím stanovišti v laboratořích ČVUT Na Julisce. Provedená měření vibrací a hluku jsou následně vyhodnocena a porovnána dle vybraných kritérií pomocí vytvořených skriptů v softwaru NI DIADEM.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the issue of creating a methodology for measuring and analysis of vibrations and noise during gearshift by different types of gearshift mechanisms in the mechanical vehicle gearbox. The first part of the thesis is generally devoted to the problem of gearshift in transmission systems and their influence on driving comfort. Furthermore, the thesis deals with the possibilities of measuring and evaluating the vibrations and noise of automotive transmissions. The experimental part of the work includes the measurement of three different types of gearshift mechanisms during gearshift in the testing gearbox MQ200 at the inertia test bench in the laboratories of CTU Na Julisce. The performed vibration and noise measurements are subsequently evaluated and compared according to selected criteria using created scripts in the NI DIADEM software.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectřadicí spojkacze
dc.subjectřazenícze
dc.subjectpřevodovkacze
dc.subjectvibracecze
dc.subjecthlukcze
dc.subjectjízdní komfortcze
dc.subjectNVHcze
dc.subjectměřenícze
dc.subjectsetrvačníkový stavcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectNI DIAdemcze
dc.subjectgearshift mechanismeng
dc.subjectgearshifteng
dc.subjectgearboxeng
dc.subjectvibrationeng
dc.subjectnoiseeng
dc.subjectdriving comforteng
dc.subjectNVHeng
dc.subjectmeasurementeng
dc.subjectinertia test bencheng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectNI DIAdemeng
dc.titleZubová spojka - vibrace a hluk během řazenícze
dc.titleDog Clutch - NVH During Gearshifteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKazda Jan
theses.degree.disciplineMotorová vozidlacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeDopravní a transportní technikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam