ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav mechaniky tekutin a termodynamiky
  • Bakalářské práce - 12112
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav mechaniky tekutin a termodynamiky
  • Bakalářské práce - 12112
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Výpočetní model proudění a přenosu tepla v PTC topení

Computational Model of Flow and Heat Transfer in PTC Heating

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Dominika Kodlová
Vedoucí práce
Hyhlík Tomáš
Oponent práce
Schmirlerová Hana
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav mechaniky tekutin a termodynamiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se věnuje problematice HVAC systému v osobních automobilech se spalovacím a elektrickým motorem. Konkrétně se jedná o princip fungování PTC vytápění a jeho využití. Na základě získaných informací z již publikovaných studií, zabývajících se touto problematikou, se provedla vlastní simulace výpočtového modelu PTC v programu ANSYS Fluent. Následně byly výsledky validovány a srovnány s již vzniklými studiemi. V závěrech jsou porovnávány závislosti topného výkonu elektrického topení na hmotnostním toku vzduchu s publikovanými studiemi, kde je vidět rostoucí závislost. Vyhodnoceny byly taktéž tlakové ztráty jednotlivých rychlostí průtoku.
 
The bachelor's thesis is devoted to the topic of the HVAC system in passenger cars with internal combustion and electric engines. Specifically, the principle of operation of PTC heating and its use. Based on the information obtained from already published studies researching this issue, a simulation of the PTC calculation model was carried out in the ANSYS Fluent program. Subsequently, the results were validated and compared to already established studies. In the conclusion, the dependency of the heating power of electric heating on the air mass flow are compared to published studies, where an increasing dependence can be seen. Pressure losses at individual flow rates were also evaluated.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/111087
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (214.7Kb)
POSUDEK (206.1Kb)
PLNY_TEXT (2.465Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12112 [113]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV