Analýza systému SQLTutor a možnosti pro nasazení systému v předmětu Informatika3
Analysis of system SQLTutor and potential to use the system in course Informatika3
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kateřina Chromá
Vedoucí práce
Pytel Jan
Oponent práce
Slabý Petr
Studijní program
Geodézie a kartografieInstituce přidělující hodnost
Katedra geomatikyObhájeno
2023-06-29Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá analýzou již existující aplikace SQLTutor. Tato aplikace už se několik let úspěšně využívá ve výuce SQL jazyka v předmětu Informatika 2 (155IN2G). Vzhledem k pozitivním zkušenostem studentů s užíváním aplikace při výuce předmětu Informatika 2 (155IN2G) by bylo efektivní vytvoření podobného systému pro výuku předmětu Informatika 3 (155IN3G), kde je cílem studenty naučit základy programovacích jazyků Python a C++. Jelikož tyto programovací jazyky jsou svojí strukturou odlišné od jazyka SQL, je zde provedena gap analýza pro vývoj nové aplikace. The work deals with the analysis of the existing SQLTutor application. This application has been used successfully for several years in the teaching of the SQL language in the subject Informatics 2 (155IN2G). Due to the positive experience of students using the application while teaching the subject Informatics 2 (155IN2G), it would be effective to create a similar system for teaching the subject Informatics 3 (155IN3G), where the goal is to teach students the basics of programming languages Python and C++. Because these programming languages are structurally different from the SQL language, a gap analysis is made here for the development of a new application.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11155 [139]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza problematiky stínového IT
Autor: Zatřepálek Tomáš; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Klíma František
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-10)Diplomová práce ze zabývá problematikou stínového IT, tj. existencí hardwarových, softwarových i jiných řešení, která jsou součástí informačního ekosystému podniku, bez vědomí IT oddělení. V práci jsou shrnuty poznatky ... -
Analýza vybraných dostupných učebnic pro výuku předmětu informatika a výpočetní technika na středních školách
Autor: Sekerová Jitka; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Andres Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-05)Práce se zabývá hodnocením učebnic určených pro výuku předmětu Informatika a výpočetní technika na středních školách. Cílem je uvést přehled používaných dostupných učebnic a provést jejich hodnocení z hlediska odborného a ... -
Využití nástrojů social computingu pro podporu spolupráce v organizaci
Autor: Felcman Martin; Vedoucí práce: Dohnal Jan; Oponent práce: Malý Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití Social Computingu za účelem spolupráce v organizaci. Práce představuje přínosy Social Computingu a využívané nástroje k jejich dosažení. Avšak zdůrazňuje hledisko přístupu ...