Zobrazit minimální záznam

Creating a formula 1 racing computer game, where the user will be gaining managerial competencies



dc.contributor.advisorPešek David
dc.contributor.authorFrantišek Sciranka
dc.date.accessioned2023-06-21T22:51:45Z
dc.date.available2023-06-21T22:51:45Z
dc.date.issued2023-06-21
dc.identifierKOS-1065790687505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109808
dc.description.abstractTáto bakalárska práca sa zaoberá motošportom. Práca analyzuje detaily z trhu hier v tomto segmente, vedenia tímu, súvis medzi vekom a výkonom pilota, funkciou zamestnancov a vplyv schopností jazdca, auta a vlastnosti okruhu na výsledky pretekov. Práca tiež analyzuje spôsob rozhodovania pri výbere názvu, jazdcov, dodávateľov, či vývoji vozidla, alebo výbere vhodnej série. Na analýzu nadväzuje Návrh vhodných algoritmov a podoby hry. Štúdia uskutočniteľnosti rozoberá náklady, výber technológií, vhodných algoritmov, a stratégiu predaja.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is researching motorsport. The work analyzes details from the gaming market in this segment, team leadership skills, the connection between driver's age and his performance in races, employee jobs in team, and the impact of driver skills, car and circuit on race results. The work also analyzes the decision-making process when choosing a team name, drivers, suppliers, vehicle development, or choosing a suitable series. The analysis is followed by the section with design of suitable algorithms and graphics of the game. The feasibility study consist of calculated costs, and managing use of technology, appropriate algorithms, and sales strategy.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmotošportcze
dc.subjectmanažérska hracze
dc.subjectFormula 1cze
dc.subjectpretekársky tímcze
dc.subjectanalýza nákladovcze
dc.subjectmotorsporteng
dc.subjectmanager gameeng
dc.subjectFormula 1eng
dc.subjectracing teameng
dc.subjectcost analysiseng
dc.titleVytvoření počítačové hry v prostředí automobilových závodů, kde bude možno získávat manažerské dovednosticze
dc.titleCreating a formula 1 racing computer game, where the user will be gaining managerial competencieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBuchtela David
theses.degree.disciplineInformační systémy a managementcze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam