ETCS - EVC - Implementace módů reversing, shunting a post trip
ETCS - EVC - Reversing, shunting and post trip mode implementation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Matěj Malý
Vedoucí práce
Matoušek Jan
Oponent práce
Leso Martin
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce rozšiřuje funkcionalitu trenažéru ETCS, který vzniká ve spolupráci s Fakultou dopravní ČVUT v Praze. ETCS je jednotný celoevropský vlakový zabezpečovací systém. Práce se zabývá komponentou EVC, která je jádrem vozidlové části systému a má za úkol zpracovávat a vyhodnocovat data z ostatních komponent. Výsledkem práce je přidání módů reversing (mód pro couvání), shunting (mód pro posun vlaku) a post trip (mód, do kterého systém přechází po nouzovém zastavení vlaku) do komponenty EVC. Práce obsahuje návrh a popis implementace přechodů do těchto módů a funkcionalit v těchto módech. Dále vysvětluje jakým způsobem bylo řešení testováno. Díky výsledkům práce se rozšiřují možnosti scénářů, které trenažér může simulovat. This bachelor thesis extends the functionality of the ETCS simulator, which is being developed in collaboration with the Faculty of Transportation Sciences at CTU in Prague. ETCS is a united European train protection system. The focus of the thesis is the EVC component, which is the core of the on-board subsystem and is responsible for collection and evaluation of data from other components. The outcome of this thesis is the addition of modes reversing (mode used for reversing movements), shunting (mode used for shunting movements) and post trip (mode entered after emergency braking is over) to EVC. The thesis includes the design and description of the implementation of mode transitions and functionality in these modes. Furthermore, it describes how the solution was tested. The outcome of this thesis extends the possible scenarios that can be run in the simulator.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]