Zobrazit minimální záznam

Verification of the possibility of introducing a zone-relational IDZK tariff



dc.contributor.advisorKříž Milan
dc.contributor.authorDominik Havel
dc.date.accessioned2023-06-15T22:56:02Z
dc.date.available2023-06-15T22:56:02Z
dc.date.issued2023-06-15
dc.identifierKOS-1241006931005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109512
dc.description.abstractTato práce se zabývá popisem stávajících zónově-relačních tarifů v Česku a v postupných krocích návrhem zónově-relačního tarifu pro Integrovanou dopravu Zlínského kraje. Prověřovány jsou inovativní postupy ve výpočtu tarifní matice, posouzen je i způsob určení povolené cesty. Součástí práce je také návrh ceníku a vyhodnocení jeho dopadu na tržby. Náležitá pozornost je věnována dalšímu rozvoji tarifní nabídky s ohledem na cestující, kteří využívají veřejnou dopravu pravidelně, avšak ne každodenně.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the description of the existing zone-relational tariffs in Czechia and the proposal of the zone-relational tariff for the Zlín Region Integrated Transport. Innovative procedures in the tariff distance matrix calculation are checked, and the method of determining the permitted journey is also qualified. A price list and an evaluation of its impact on revenues are included in the thesis. Due attention is paid to the further development of the ticket offer regarding passengers who use public transport regularly, but not on a daily basis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZlínský krajcze
dc.subjectIntegrovaná doprava Zlínského krajecze
dc.subjectintegrovaný dopravní systémcze
dc.subjectzónově-relační tarifcze
dc.subjecttarifní hranacze
dc.subjecttarifní maticecze
dc.subjectpovolená cestacze
dc.subjectcenová degresecze
dc.subjectZlín Regioneng
dc.subjectZlín Region Integrated Transporteng
dc.subjectintegrated public transportationeng
dc.subjectzone-relational tariffeng
dc.subjecttariff edgeeng
dc.subjecttariff distance matrixeng
dc.subjectpermitted journeyeng
dc.subjectprice degressioneng
dc.titlePrověření možnosti zavedení zónově-relačního tarifu IDZKcze
dc.titleVerification of the possibility of introducing a zone-relational IDZK tariffeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeProkeš Petr
theses.degree.grantorústav logistiky a managementu dopravycze
theses.degree.programmeLogistika a řízení dopravních procesůcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam