Zobrazit minimální záznam

Safety Performance Measurement of Business Aviation Operators



dc.contributor.advisorLališ Andrej
dc.contributor.authorJakub Jiřička
dc.date.accessioned2023-06-15T22:54:04Z
dc.date.available2023-06-15T22:54:04Z
dc.date.issued2023-06-15
dc.identifierKOS-1201007894705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109456
dc.description.abstractPráce se zabývá návrhem systému měření výkonnosti v bezpečnosti pro business aviation společnost s využitím systémových metod. V práci jsou představena specifika business aviation provozu. Tento popis se zaměřuje na výskyt nepravidelností, letadla používána v tomto typu provozu a další specifika. Indikátory bezpečnosti, které se k měření výkonnosti v bezpečnosti používají v současné době tato specifika nezohledňují, zaměřují se na koncové události, které často ve vyhodnocovaném období nic nezaznamenají. Navržené řešení vychází z metody funkční rezonanční analýzy (FRAM). Metoda byla aplikovaná na provoz business aviation. Na základě výsledků z této metody jsou vytvořeny indikátory bezpečnost sloužící k jejímu měření. Řešení obsahuje dvě sady indikátorů, kvantitativní a kvalitativní. Validace výsledků práce proběhla měřením v praktickém provozu.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with the design of a safety performance measurement system for a business aviation company using total system approach The specifics of business aviation operation are defined. This description includes occurrence of irregularities, aircraft used in this type of operation and other specifics. The safety performance indicators currently used to measure safety perforamnce do not take these specifics into account, they focus on end events that often do not record anything in the period under evaluation. The proposed solution is based on the Functional Resonance Analysis Method (FRAM). The method was applied to business aviation operations. Based on the results from this method, safety indicators are defined to measure safety. The solution contains two sets of indicators, quantitative and qualitative. Validation of the results of the work was done by measuring in practical operation.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectbusiness aviationcze
dc.subjectFRAMcze
dc.subjectindikátory bezpečnosticze
dc.subjectměření výkonnosti v bezpečnosticze
dc.subjectbusiness aviationeng
dc.subjectFRAMeng
dc.subjectsafety performance indicatorseng
dc.subjectsafety performance measurementeng
dc.titleMěření výkonnosti v bezpečnosti provozovatelů "Business Aviation"cze
dc.titleSafety Performance Measurement of Business Aviation Operatorseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeOrlita Martin
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam