Indikativní srovnání výukových programů na universitách ve Spojených státech a v České republice na konkrétním příkladě
Indicative Comparison of Educational Programs at Universities in the United States and the Czech Republic on a Concrete Example
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Evgenii Liakh
Vedoucí práce
Bronec Oldřich
Oponent práce
Vaněček David
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem práce je přispět ke zkvalitnění vysokoškolské výuky na příkladu amerických univerzit s tím, že se DP za měří na problematiku distanční výuky konkrétního studijního programu. Práce bude rozdělena do tří částí: První teoretická část se zaměří na teoretická východiska měření kvality vysokých škol a na aktuální statistiky, vysvětlí základní principy, výhody a rizika vysokoškolské distanční výuky a podstatu webovských aplikací distanční výuky ve světě. Druhá metodická pojmenuje srovnávané university a jejich studijní programy, vybere konkrétní program v České republice a stanoví zadávací specifikaci webovské aplikace. Třetí praktická část vytvoří a nastaví výchozí verzi webovské aplikace vybraného předmětu v anglickém jazyce , představí a obhájí její funkce ve srovnání s jinými aplikacemi, užívanými ČVUT. Práce bude zpracována v anglickém jazyce. The aim of the thesis is to contribute to the improvement of university teaching on the example of American universities, focusing on the issue of distance learning of a particular study program. The thesis will be divided into three parts: The first theoretical part will focus on the theoretical bases of measuring the quality of universities and their level of teaching, on current statistics, explaining the basic principles, advantages and risks of university distance learning and the essence of web applications of distance learning in the world. The second methodological part names the compared universities and their study programs, selects a specific study program at CTU and sets out the specification of the web application. The third practical part will create and set the default version of the web application of the selected subject in English, introduce and defend its functions in comparison with other applications used by CTU. The work will be processed in English.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [884]