Univerzální vyvolávací systém
Reusable Queue System
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Ilona Andrijašyn
Vedoucí práce
Blizničenko Jan
Oponent práce
Glazar Filip
Studijní obor
Webové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Obsahem této diplomové práce je univerzální prototyp vyvolávacího systému, který se skládá z desktopové aplikace spravující frontu, mobilní aplikace pro klienty a společné serverové části, která poskytuje také API pro tiskárnu lístku. Vytvořená mobilní aplikace umožňuje sledovat frontu v reálném čase a vygenerovat pořadové číslo dálkově. Obě aplikace jsou multiplatformní a se serverovou částí komunikují pomocí HTTP protokolu a WebSocket protokolu, který zajišťuje komunikace v reálném čase. Výsledný prototyp by mohl pomoci všem klientům s dlouhým čekáním ve frontách. Na závěr je uvedeno několik možných rozšíření. The main focus of this master's thesis is a versatile queue management system, which consists of desktop application managing the queue, mobile application for clients and a shared backend part, which also provides API for ticket machine. Implemented mobile application allows user to watch the queue realtime and to generate the ticket to the queue remotely. Both applications are multiplatform and communicate with backend through HTTP and WebSocket protocols. Final prototype could benefit all the clients as it can help reduce waiting time. At the end of the thesis, some possible extensions to this queue system are described.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1055]