Optimalizace návštěvnosti firemního webu
Optimizing the Number of Visits of a Small Business Website
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Pivoňka
Vedoucí práce
Ledvinka Martin
Oponent práce
Pešek Ondřej
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem této práce je výzkum SEO technik a následná optimalizace webové prezentace společnosti D3F interiér. Tyto úkony jsou dnes stále důležitější, protože množství webových stránek se neustále zvyšuje a konkurence roste. Cílem je po optimalizaci dosáhnout na daných stránkách vyššího provozu a přivést tak firmě nové potenciální zákazníky. Analýza byla zpracována pomocí nástrojů společnosti Google a implementace byla provedena po-mocí zkoumaných SEO technik. Závěrem je srovnání návštěvnosti před SEO optimalizací, po implementaci vyzkoumaných SEO technik a po vytvoření kompletně nového webu skrze CMS. The topic of this thesis is the research of SEO techniques and the subsequent optimization of the D3F interiér website. These tasks are becoming increasingly important today as the number of websites is constantly increasing and competition is growing. The goal is to achieve more traffic on the website after optimization and bring new potential customers to the company. The analysis was done using Google tools and the implementation was done using the SEO techniques studied. Finally, a comparison of the traffic before SEO optimization, after implementation of the tested SEO techniques and after the creation of a new website through CMS is presented.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1123]