ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Bachelor Theses - 13139
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Bachelor Theses - 13139
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pohybová střílečka s pavoučími mechanikami

Movement shooter with spider mechanics

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Dmitrii Zamedianskii
Supervisor
Havlík Tomáš
Opponent
Pospíšil Adam
Field of study
Počítačové hry a grafika
Study program
Otevřená informatika
Institutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakce



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato studie se zaměřuje na tvorbu 3D pohybové arénové střílečky na základě analýzy retro stříleček jako Dusk a Ultrakill. Zahrnuje vývoj herního příběhu, podrobného pohybového systému, dynamického bojového systému, intuitivního uživatelského rozhraní a jedinečných typů nepřátel. Byl vyvinut, testován a vylepšen hratelný prototyp s využitím principů designu zaměřeného na uživatele. Projekt vyvrcholil určením několika cest pro budoucí rozšíření a vylepšení hry.
 
This study focuses on the creation of a 3D movement arena shooter video game, informed by the analysis of retro shooters like Dusk and Ultrakill. It covers the development of a game narrative, a detailed movement system, a dynamic combat system, an intuitive user interface, and unique enemy types. A playable prototype was developed, tested, and refined using user-centered design principles. The project culminated in identifying multiple avenues for future expansion and improvement of the game.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/108643
View/Open
PLNY_TEXT (6.698Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (34.18Mb)
PRILOHA (50Mb)
POSUDEK (193.6Kb)
POSUDEK (403.9Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV