Zobrazit minimální záznam

Communication Campaign for National Hockey League



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorMartin Janků
dc.date.accessioned2023-06-02T22:51:42Z
dc.date.available2023-06-02T22:51:42Z
dc.date.issued2023-06-02
dc.identifierKOS-1196778223905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108471
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá profesionální sportovní hokejovou ligou NHL v Americe a jejími komunikačními aktivitami. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit sportovní hokejové ligy a návrh komunikační kampaně. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se marketingu a komunikačního mixu včetně sportovního prostředí a tvorby reklamní kampaně za využití odborné literatury. Praktická část začíná představením sportovní ligy a v další její části byla zpracována analýza současného marketingového a komunikačního mixu společnosti. Samotnému návrhu komunikační kampaně předchází provedení a vyhodnocení nereprezentativního kvantitativního marketingového průzkumu. V závěru práce byl na základě výsledků dotazníkového šetření vytvořen návrh nových komunikačních možností tohoto podniku.cze
dc.description.abstractThe Bachelor thesis focuses on the professional sports ice hockey league NHL in America and its communication activities. The main goal of the thesis is to analyze the current state of communication activities of the sports hockey league and propose a communication campaign. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part defines basic concepts related to marketing and communication mix, including the sports environment and creation of advertising campaigns using professional literature. The practical part starts with an introduction of the sports league and analyzes the current marketing and communication mix of the company. The proposal of a communication campaign is preceded by conducting and evaluating a non-representative quantitative marketing survey. Based on the results of the questionnaire survey, a proposal for new communication options for this company was created at the end of the thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectkomunikační kampaňcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing Communicationeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectcommunication campaigneng
dc.titleNávrh komunikační kampaně pro Národní hokejovou ligucze
dc.titleCommunication Campaign for National Hockey Leagueeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeFanta Petr
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam