Zobrazit minimální záznam

Pneumatic System for Gear and Clutch Control



dc.contributor.advisorJasný Michal
dc.contributor.authorSai Kalyan Achanta
dc.date.accessioned2023-03-23T09:39:50Z
dc.date.available2023-03-23T09:39:50Z
dc.date.issued2023-02-08
dc.identifierKOS-1244102700405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/107628
dc.description.abstractTato diplomová studie se zabývá použitím pneumatických pístů k ovládání spojkového systému automobilu k automatizaci provozu ovládání spojky, návrh zkušebního systému pro navržený systém, a simulace navrhované logiky na SIMULINK. Na základě požadavků na provoz spojky určené pro vysoce výkonný motor, bylo rozhodnuto o pneumatických pístech a odpovídajícím elektricky ovládaném pneumatickém solenoidovém ventilu. Testovací systém byl navržen tak, aby testoval navržený pneumatický systém pro kontrolu fungování aktivace spojky podle různých typů ovládacích případů, které se zabývají jak nízkými rychlostmi, tak vysokorychlostními změnami rychlostních stupňů, které zahrnují rychlejší funkčnost spojky a modulaci, aby vozidlo mohlo začít pohyb od stálého startu. Logika pro ovládání spojky pro tyto podmínky byla ověřena pomocí MATLAB SIMULINK pro cyklus WLTP, který simuloval jízdní podmínky města.cze
dc.description.abstractThis thesis study deals with the use of pneumatic pistons to operate the clutch system of a car to automate the operation of the clutch actuation, the proposal of a testing system for the designed system, and the simulation of the proposed logic on SIMULINK. The pneumatic pistons and the corresponding electrically operated pneumatic solenoid valve were decided based on the requirements to operate the clutch designed for the high-performance engine. The testing system was proposed to test the designed pneumatic system to check the working of the clutch actuation according to various types of actuation cases which deal with both low-speed and high-speed gear changes involving faster clutch functionality and modulation to allow the vehicle to start moving from a standing start. The logic for the clutch actuation for these conditions was verified using MATLAB SIMULINK for a WLTP cycle which simulated the city driving conditions.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSpojkacze
dc.subjectPneumatikacze
dc.subjectSolenoidycze
dc.subjectSIMULINKcze
dc.subjectClutcheng
dc.subjectPneumaticseng
dc.subjectSolenoidseng
dc.subjectSIMULINKeng
dc.titlePneumatický systém pro ovládání spojky a řazenícze
dc.titlePneumatic System for Gear and Clutch Controleng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2023-02-13
dc.contributor.refereeAchtenová Gabriela
theses.degree.disciplineAdvanced Powertrains (DD)cze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeMaster of Automotive Engineering (DD)cze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam