Návrh nového jednopolového nadjezdu nad modernizovanou dálnicí D7 se sníženými požadavky na údržbu
Design of a new single span overpass above modernized D7 highway with reduced maintenance cost
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vojtěch Štok
Vedoucí práce
Hájek Radek
Oponent práce
Zíma Jakub
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíObhájeno
2023-02-16Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá návrhem jednopolového nadjezdu nad dálnicí D7. Při návrhu byl kladen důraz na požadavek snížení nákladů na údržbu. Požadavek na snížení nákladů na údržbu byl v této diplomové práci řešen integrací nosné konstrukce se spodní stavbou, čímž došlo k eliminaci ložisek a mostních závěrů. Teoretická část je zaměřena na problematiku integrovaných mostů. Část zabývající se návrhem obsahuje předběžné výpočty, studii vlivu tuhosti mostních opěr a samotný návrh včetně posudků nosné konstrukce a spodní stavby. This thesis deals with the design of a single-span fl yover over the D7 highway. In the design, emphasis was placed on the requirement to reduce maintenance costs as much as possible. The requirement to reduce maintenance costs was solved in this thesis by integrating the superstructure with the substructure, this eliminating the bearings and expansion joints. The theoretical part is focused on the issue of integral bridges. Part dealing with the design includes preliminary calculations, a study of the eff ect of bridge abutment stiff ness, and the design itself, including assessments of the superstructure and substructure.
Kolekce
- Diplomové práce - 11133 [459]