Zobrazit minimální záznam

Esport Development Prognosis



dc.contributor.advisorZmatlík Jiří
dc.contributor.authorLukáš Doffek
dc.date.accessioned2023-03-23T09:26:44Z
dc.date.available2023-03-23T09:26:44Z
dc.date.issued2023-02-03
dc.identifierKOS-1196779060405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/107288
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá odvětvím esportu a jeho provázaností s kryptoměnami. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled o historickém kontextu obou odvětví, analyzovat současný stav a vytvořit krátkodobou prognózu dalšího vývoje. Prognóza je vytvářena na základě ročních dat sledovaných metrik gamingu a esportu, hledáním vhodného modelu k popsání trendu a následnou extrapolací. V závěru jsou výsledky této kvantitativní metody konfrontovány se znalostmi z daných odvětví a vytvořeny scénáře možného budoucího vývoje. Z prognózy vyplývá, že i přes poklesy hodnot v odvětví kryptoměn, jež je s esportem úzce spojené, budou v příštích třech letech tržby a sledovanost esportu pokračovat v růstu.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis covers esports industry and its connection with cryptocurrencies. The goal of the thesis is to create an outlook into historical context of both industries, analyse current state and create a short-term forecast of next developments. The forecast is based on year data of chosen metrics about gaming and esports. It is necessary to choose the best model to describe current trend and create a prognosis through extrapolation. In the end, the results of this quantitative method are confronted with knowledge about the industry and scenarios of future development are created. Based on the prognosis, during the following three years, revenue and number of esports viewers will continue to grow despite drawbacks in the cryptocurrency market, that is closely tied to esports.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectesportcze
dc.subjectgamingcze
dc.subjectprognózacze
dc.subjectanalýza časových řadcze
dc.subjectextrapolacecze
dc.subjectkryptoměnacze
dc.subjectEsporteng
dc.subjectgamingeng
dc.subjectforecasteng
dc.subjecttime series analysiseng
dc.subjectextrapolationeng
dc.subjectcryptocurrencyeng
dc.titlePrognóza vývoje esportucze
dc.titleEsport Development Prognosiseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2023-02-08
dc.contributor.refereeFanta Petr
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam