Prognóza vývoje esportu
Esport Development Prognosis
dc.contributor.advisor | Zmatlík Jiří | |
dc.contributor.author | Lukáš Doffek | |
dc.date.accessioned | 2023-03-23T09:26:44Z | |
dc.date.available | 2023-03-23T09:26:44Z | |
dc.date.issued | 2023-02-03 | |
dc.identifier | KOS-1196779060405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/107288 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá odvětvím esportu a jeho provázaností s kryptoměnami. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled o historickém kontextu obou odvětví, analyzovat současný stav a vytvořit krátkodobou prognózu dalšího vývoje. Prognóza je vytvářena na základě ročních dat sledovaných metrik gamingu a esportu, hledáním vhodného modelu k popsání trendu a následnou extrapolací. V závěru jsou výsledky této kvantitativní metody konfrontovány se znalostmi z daných odvětví a vytvořeny scénáře možného budoucího vývoje. Z prognózy vyplývá, že i přes poklesy hodnot v odvětví kryptoměn, jež je s esportem úzce spojené, budou v příštích třech letech tržby a sledovanost esportu pokračovat v růstu. | cze |
dc.description.abstract | The diploma thesis covers esports industry and its connection with cryptocurrencies. The goal of the thesis is to create an outlook into historical context of both industries, analyse current state and create a short-term forecast of next developments. The forecast is based on year data of chosen metrics about gaming and esports. It is necessary to choose the best model to describe current trend and create a prognosis through extrapolation. In the end, the results of this quantitative method are confronted with knowledge about the industry and scenarios of future development are created. Based on the prognosis, during the following three years, revenue and number of esports viewers will continue to grow despite drawbacks in the cryptocurrency market, that is closely tied to esports. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | esport | cze |
dc.subject | gaming | cze |
dc.subject | prognóza | cze |
dc.subject | analýza časových řad | cze |
dc.subject | extrapolace | cze |
dc.subject | kryptoměna | cze |
dc.subject | Esport | eng |
dc.subject | gaming | eng |
dc.subject | forecast | eng |
dc.subject | time series analysis | eng |
dc.subject | extrapolation | eng |
dc.subject | cryptocurrency | eng |
dc.title | Prognóza vývoje esportu | cze |
dc.title | Esport Development Prognosis | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2023-02-08 | |
dc.contributor.referee | Fanta Petr | |
theses.degree.grantor | institut ekonomických studií | cze |
theses.degree.programme | Projektové řízení inovací | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 32163 [284]