Zobrazit minimální záznam

Use of AR in museums for exhibition management



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorDominik Truong
dc.date.accessioned2023-03-23T09:23:50Z
dc.date.available2023-03-23T09:23:50Z
dc.date.issued2023-01-24
dc.identifierKOS-1174747702905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/107216
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro správu muzejních expozic. S využitím technologií rozšířené reality umožňuje aplikace vytvářet SLAM modely, do nichž je možné vkládat interaktivní obsah a sdílet ho s dalšími uživateli. Cílem aplikace je poskytnout správcům expozic možnost prototypovat a spravovat virtuální výstavy. Pro vývoj aplikace byl zvolen herní engine Unity a knihovna Immersal. Cílovými platformami jsou mobilní zařízení s operačním systémem Android a brýle pro rozšířenou realitu Nreal Light.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the design and implementation of a museum exhibition management application. Using augmented reality technologies, the application allows the creation of SLAM models into which interactive content can be added and shared with other users. The aim of this application is to provide exhibition managers with the ability to prototype and manage virtual exhibitions. The Unity game engine and the Immersal library were chosen for the development of this application. The target platforms are Android mobile devices and Nreal Light augmented reality glasses.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectrozšířená realitacze
dc.subjectARcze
dc.subjectSLAMcze
dc.subjectmuzeumcze
dc.subjectexpozicecze
dc.subjectspráva expozicecze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectNrealcze
dc.subjectImmersalcze
dc.subjectaugmented realityeng
dc.subjectAReng
dc.subjectSLAMeng
dc.subjectmuseumeng
dc.subjectexhibitioneng
dc.subjectexhibition managementeng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectNrealeng
dc.subjectImmersaleng
dc.titleVyužití AR v muzejnictví pro správu expozicecze
dc.titleUse of AR in museums for exhibition managementeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2023-01-31
dc.contributor.refereeCironis Adam
theses.degree.disciplineInterakce člověka s počítačemcze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu


























Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam