Využití AR v muzejnictví pro správu expozice
Use of AR in museums for exhibition management
dc.contributor.advisor | Sedláček David | |
dc.contributor.author | Dominik Truong | |
dc.date.accessioned | 2023-03-23T09:23:50Z | |
dc.date.available | 2023-03-23T09:23:50Z | |
dc.date.issued | 2023-01-24 | |
dc.identifier | KOS-1174747702905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/107216 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro správu muzejních expozic. S využitím technologií rozšířené reality umožňuje aplikace vytvářet SLAM modely, do nichž je možné vkládat interaktivní obsah a sdílet ho s dalšími uživateli. Cílem aplikace je poskytnout správcům expozic možnost prototypovat a spravovat virtuální výstavy. Pro vývoj aplikace byl zvolen herní engine Unity a knihovna Immersal. Cílovými platformami jsou mobilní zařízení s operačním systémem Android a brýle pro rozšířenou realitu Nreal Light. | cze |
dc.description.abstract | This thesis deals with the design and implementation of a museum exhibition management application. Using augmented reality technologies, the application allows the creation of SLAM models into which interactive content can be added and shared with other users. The aim of this application is to provide exhibition managers with the ability to prototype and manage virtual exhibitions. The Unity game engine and the Immersal library were chosen for the development of this application. The target platforms are Android mobile devices and Nreal Light augmented reality glasses. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | rozšířená realita | cze |
dc.subject | AR | cze |
dc.subject | SLAM | cze |
dc.subject | muzeum | cze |
dc.subject | expozice | cze |
dc.subject | správa expozice | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | Nreal | cze |
dc.subject | Immersal | cze |
dc.subject | augmented reality | eng |
dc.subject | AR | eng |
dc.subject | SLAM | eng |
dc.subject | museum | eng |
dc.subject | exhibition | eng |
dc.subject | exhibition management | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.subject | Nreal | eng |
dc.subject | Immersal | eng |
dc.title | Využití AR v muzejnictví pro správu expozice | cze |
dc.title | Use of AR in museums for exhibition management | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2023-01-31 | |
dc.contributor.referee | Cironis Adam | |
theses.degree.discipline | Interakce člověka s počítačem | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 13139 [413]