Tvorba hodnototvorného řetězce u výrobce zdravotnických prostředků
Creating a value chain at the producer of medical devices
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Magdaléna Stárková
Supervisor
Caithamlová Martina
Opponent
Marešová Petra
Study program
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíInstitutions assigning rank
katedra biomedicínské technikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Strategická analýza podniku identifikuje a hodnotí veškeré faktory, které působí na podnik a u kterých lze předpokládat, že mohou mít vliv na definitivní volbu strategických cílů podniku či strategie společnosti. Cílem této diplomové práce bylo vytvořit hodnototvorný řetězec organizace a zároveň navrhnout inovační doporučení. Pomocí vhodných metod pro analýzu mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí byly doporučeny vhodné strategické postupy, definována silná a slabá místa v prostředí podniku, zmapovány výrobní procesy konkrétního výrobku a navrhnuty takové inovační aktivity, které by v případě jejich následování pomohly společnosti optimalizovat procesy spojené s výrobou konečného produktu. Na základě veškerých výsledků byl vytvořen hodnototvorný řetězec společnosti, ve kterém byly definovány a popsány primární a podpůrné činnosti podniku. The strategic analysis of a company identifies and evaluates all the factors that affect the company and which can be expected to influence the final choice of strategic company's goals or strategy. The aim of this thesis was to create a value chain of the company and propose innovation recommendations. Using appropriate methods for analysing the micro, meso and macro environments, were recommend appropriate strategic processes, define strengths and weaknesses in the environment of the company and mapped the production processes of a specific product. In addition, the innovative activities were proposed. If the company would follow these recommendations, they would help the company to optimize its processes related to the production of the final product. On the basis of all the results, the value chain of the company were created and the primary and support activities of the company were defined.
Collections
- Diplomové práce - 17110 [1011]