Zobrazit minimální záznam

Teacher’s Authority from Student’s and Teacher’s Perspective



dc.contributor.advisorEmrová Lenka
dc.contributor.authorDavid Bellizzi
dc.date.accessioned2022-09-09T22:52:01Z
dc.date.available2022-09-09T22:52:01Z
dc.date.issued2022-09-09
dc.identifierKOS-1064580938805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/104098
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na téma autority učitele. Teoretická část představuje pojmy „autorita“ a „autorita učitele“. V praktické části byla užita kvantitativní metoda výzkumu, tedy dotazníkové šetření. Tato část práce se zabývá komparací názorů mezi žáky a učiteli na téma přirozená autorita učitele. Hlavní cíle práce představovaly zjištění, jak student vnímá autoritu vyučujícího a jak by vyučující měl přistupovat k žákům, aby si u nich mohl budovat autoritu. Výsledkem komparace byly autorem zodpovězené výzkumné otázky, které vedly k naplnění cílů této bakalářské práce.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the topic of teacher’s authority. The theoretical part introduces terms “authority“ and “teacher’s authority“. The practical part uses the quantitative research method, the survey. This part also compares opinions of students with opinions of their teachers about teacher’s natural authority. The thesis aims to discover how students feel about authority of their teachers and how teachers should approach to their students to build their own authority. The result of the comparison were research questions answered by author, that led to the fulfillment of the aims of this bachelor thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpřirozená autoritacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectklima třídycze
dc.subjectporovnánícze
dc.subjectnatural authorityeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectschooleng
dc.subjectupbringingeng
dc.subjectclass environmenteng
dc.subjectcomparisoneng
dc.titleAutorita učitele z pohledu studenta a učitelecze
dc.titleTeacher’s Authority from Student’s and Teacher’s Perspectiveeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeLežal Josef
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam