Zobrazit minimální záznam

Motivation in Technical Subject Education



dc.contributor.advisorVaněček David
dc.contributor.authorMiloslav Koldovský
dc.date.accessioned2022-09-09T22:52:01Z
dc.date.available2022-09-09T22:52:01Z
dc.date.issued2022-09-09
dc.identifierKOS-1064580982505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/104097
dc.description.abstractPředložená práce se věnuje problematice motivace žáků v rámci odborného výcviku. Motivace hraje v edukačním procesu zcela zásadní roli a je na ni nahlíženo jako na hlavní hnací sílu k činnosti jedince. V případě vzdělávání hraje zcela zásadní roli, protože motivovaní žáci většinou dosahují lepších studijních výsledků. Cílem práce bylo zjistit jakou roli hraje motivace při výuce odborných předmětů a jaké zdroje motivace hrají významnou roli. V rámci přípravy práce byl realizován výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření mezi žáky učebního oboru auto lakýrnictví. Cílem dotazníkového šetření je mimo jiné zjistit vztahy mezi motivací a osobním zájem žáků o daný obor a motivací a osobnost učitele.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the issue of motivation of students in vocational training. Motivation plays a crucial role in the educational process and is seen as the main driving force for the individual's activity. In the case of education, it plays an absolutely crucial role because motivated learners usually achieve better academic results. The aim of this study was to find out what role motivation plays in teaching vocational subjects and what sources of motivation play a significant role. In preparation of the thesis, research was conducted through a questionnaire survey among the students of the apprenticeship in the field of auto painting. The aim of the questionnaire survey is, among other things, to find out the relationships between the motivation and personal interest of the pupils in the subject and the motivation and personality of the teacher.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectvýchovně vzdělávací procescze
dc.subjectodborný výcvikcze
dc.subjectrole učitelecze
dc.subjectmotivationeng
dc.subjecteducational processeng
dc.subjectvocational trainingeng
dc.subjectteacher's roleeng
dc.titleMotivace v předmětech odborné výukycze
dc.titleMotivation in Technical Subject Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeRýdlová Sylvie
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam