Vliv pandemie Covid-19 na výběr výukové metody jako prvku edukačního procesu
The Influence of the Covid-19 Pandemic on the Choice of Teaching Method as an Element of the Educational Process
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jana Nopová
Vedoucí práce
Vaněček David
Oponent práce
Jordanov Nenčo
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Pandemie Covid-19 měla zásadní vliv na výběr výukových metod používaných při distanční výuce. Bakalářská práce zkoumá hlediska, která vedla učitele k výběru jednotlivých výukových metod vhodných pro distanční výuku. Teoretická část bakalářské práce pojednává o výukových metodách. Praktická část bakalářské práce se věnuje průzkumu mezi učiteli základních škol. Cílem průzkumu bylo zmapovat různá hlediska a okolnosti, které vedly učitele k výběru konkrétních výukových metod během distanční výuky. Studie se zabývá, jakým způsobem byla distanční výuka realizována, na problémy spojené s distanční výukou a na podporu, které se učiteli dostalo od vedení školy. Poslední část studie zjišťuje využití digitál-ních kompetencí učitele, které získal v průběhu pandemie Covid-19, na současnou prezenční výuku. The Covid-19 pandemic had a major impact on the choice of teaching methods used in distance learning. The bachelor's thesis examines the aspects that led teachers to select individual teaching methods suitable for distance learning. The theoretical part of the bachelor thesis deals with teaching methods. The practical part of the bachelor's thesis is devoted to research among primary school teachers. The survey aimed to map the various aspects and conditions that contributed to the selection of specific teaching methods during distance learning. The study looks at how distance learning was treated, the problems asso-ciated with distance learning, and the support that teachers received from school management. The last part of the study examines the use of the teacher's digital competencies acquired during the Covid-19 pandemic for current face-to-face teaching.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]