Využití moderních technologií v odborných předmětech
The Use of Modern Technologies in Secondary School Teaching
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Jaroslav Tojšl
Supervisor
Vaněček David
Opponent
Odložilíková Michaela
Field of study
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
institut pedagogických a psychologických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se primárně zabývá využitím moderních technologií ve vzdělávání žáků středních škol a současně posuzuje, zda tyto technologie mohou pomoci zlepšit výuku studentům a zároveň i zefektivnit práci pedagogům. Práce je členěna do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá interpretací jednotlivých pojmů, charakteristikou a technickými specifiky vybraných technologií, jako jsou interaktivní tabule, dataprojektory, 3D tisk a virtuální realita. Praktická část se zabývá otázkami využití, dostupností a dále přínosem těchto technologií ve výuce. Průzkum byl proveden na vybraných středních odborných školách a bylo využito kvantitativního dotazníkového šetření. This thesis is primarily concerned with the use of modern technologies in the education of secondary school students, and at the same time assesses whether these technologies can help to improve the learning of students and at the same time make the work of teachers more effective. The thesis is divided into two parts, namely theoretical and practical. The theoretical part deals with the interpretation of individual terms, characteristics and technical specifics of selected technologies such as interactive whiteboards, data projectors, 3D printing and virtual reality. The survey was conducted in selected secondary vocational schools and a quantitative questionnaire survey was used.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1227]