Formy vstupu českých firem vybraných sektorů na albánský trh
Forms of Entry of Czech Companies in Selected Sectors into the Albanian Market
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hysen Abdihoxha
Vedoucí práce
Bronec Oldřich
Oponent práce
Švihlíková Svatava
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce “Formy vstupu českých firem vybraných sektorů na albánský trh” je analýza problematického trhu mimo Evropskou unii a volba strategie vstupu na tento trh. Obsahem této analýzy jsou různé metody, které se používají k hodnocení interního a externího prostředí. Teoretická část se skládá z obecného popisu metodiky strategií internacionalizace, rizika, předpokladů firem k internacionalizaci, forem vstupu a popisu analýz. V praktické části jsou aplikovány tyto analýzy na albánský trh a na konkrétní podnik. V závěru je psáno doporučení, které vychází z uvedených analýz a mohlo by pomáhat firmám při volbě jejich vstupu. The subject of the diploma thesis "Forms of entry of Czech companies in selected sectors into the Albanian market" is the analysis of problematic market outside European union and selection of entry strategy into this market. The content of this analysis includes various methods that are used to evaluate the internal and external environment. The theoretical part will create a general description of the methodology of internationalization strategy, risks, assumptions of companies for internationalization, forms of input and a description of analyses. In the practical part, these analyses are applied for the Albanian market and for a specific sector. In the end, a recommendation is written, which is based on the above analyses and could help companies in choosing their entry strategy.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]