Zobrazit minimální záznam

Proposal for More Effective Marketing Communication of ZOO Ústí nad Labem



dc.contributor.advisorSkokanová Dagmar
dc.contributor.authorKlára Šímová
dc.date.accessioned2022-09-02T22:52:15Z
dc.date.available2022-09-02T22:52:15Z
dc.date.issued2022-09-02
dc.identifierKOS-1065781862605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103874
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je navrhnout efektivnější řešení marketingové komunikace ZOO Ústí nad Labem. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingový a komunikační mix, jejich nástroje a použití. Dále je představena vybraná zoologická zahrada a její historie. Na konec jsou představeny metody, které byly využity pro získání informací pro praktickou část. Byl vybrán písemný rozhovor se zástupci ZOO z Útvaru kontaktu s veřejností a dotazník, který byl rozeslán mezi návštěvníky a fanoušky ZOO pomocí sociální sítě. Praktická část obsahuje získané informace a jejich analýzu. Na konec byl zpracován návrh a doporučení pro zlepšení stavu současné strategie.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to propose a more effective solution for marketing communication at the ZOO of Ústí nad Labem. The theoretical part explains the concepts of marketing and communication mix, their tools and uses. Furthermore, the selected ZOO and its history are presented. Finally, the methods that were used to obtain information for the practical part are introduced. A written interview with representatives of the ZOO from Public relations department was selected together with a questionnaire, which was sent to visitors and fans of the ZOO via a social network. The practical part contains the information obtained and their analysis. Finally, a proposal and recommendations for improving the state of current strategy were proposed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectZOO Ústí nad Labemcze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectZOO Ústí nad Labemeng
dc.titleNávrh na zefektivnění marketingové komunikace ZOO Ústí nad Labemcze
dc.titleProposal for More Effective Marketing Communication of ZOO Ústí nad Labemeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeProcházka Jan
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam