ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spolehlivost motorů CFM56-7 a LEAP letounu Boeing 737

CFM56-7 and LEAP Jet Engines Reliability of the Boeing 737 Aircraft

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jiří Ráb
Vedoucí práce
Štumbauer Oldřich
Oponent práce
Stuchlíková Kateřina
Studijní obor
Technologie údržby letadel
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce „Spolehlivost motorů CFM56-7 a LEAP letounu Boeing 737“ je analýza dvou leteckých motorů používaných na nejznámějších letadlech Boeing 737 NG a Boeing 737 MAX, a to motorů CFM56-7 a CFM LEAP. V rámci analýzy je vybrán konkrétní systém na pohonné jednotce a provedeno jeho porovnání mezi oběma typy motorů. Následně jsou určeny komponenty motoru vykazující četné závady. V závěru analýzy jsou pak identifikovány příčiny závad, v čem se daná technologie změnila. Na základě vypracované analýzy jsou navržena možná opatření pro údržbu motorů, jejichž cílem je zlepšit spolehlivost komponent, předcházet výskytu poruch na motoru a minimalizovat náklady na údržbu.
 
The subject of the bachelor's thesis "Reliability of the CFM56-7 and LEAP engines of the Boeing 737" is the analysis of two aircraft engines used on the most famous Boeing 737 NG and Boeing 737 MAX aircraft, namely the CFM56-7 and CFM LEAP engines. As part of the analysis, a specific system on the drive unit is selected and compared between units. Subsequently, engine components exhibiting numerous defects are identified. At the end of the analysis, the causes of defects are identified, in which the given technology has changed. Based on the developed analysis, possible measures for engine maintenance are proposed, the aim of which is to improve the reliability of components, prevent the occurrence of engine failures and minimize maintenance costs.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/103851
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.079Mb)
POSUDEK (964.2Kb)
POSUDEK (2.257Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16121 [715]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV