Zobrazit minimální záznam

Development of a globally optimal powertrain control algorithm



dc.contributor.advisorToman Rastislav
dc.contributor.authorJan Filip
dc.date.accessioned2022-09-02T13:51:58Z
dc.date.available2022-09-02T13:51:58Z
dc.date.issued2022-09-01
dc.identifierKOS-1201007097605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103844
dc.description.abstractHybridní pohonný systém je jednou z cest ke snížení spotřeby paliva a emisí oxidu uhličitého u konvenčních vozidel. Aby byl využit co nejlépe potenciál hybridního pohonu, je nutné implementovat strategii řízení, která rozděluje požadovaný točivý moment mezi spalovací motor a elektromotor. Tato práce se zabývá vývojem a optimalizací strategie řízení hybridního pohonu s využitím dynamického programování. Strategie byla otestována na několika jízdních cyklech a v závěru byl řídící algoritmus porovnám s implementací dynamického programování v programu GT-Suite.cze
dc.description.abstractA hybrid propulsion system is one of the options to reduce fuel consumption and vehicle emissions for conventional vehicles. To exploit the potential of a hybrid powertrain to the biggist extent, it is necessary to implement a control strategy to distribute required torque between the internal combustion engine and the electric motor. Therefore this thesis deals with development and optimization of a hybrid powertrain control strategy based on dynamic programming. The strategy was tested on several driving cycles and in the end the control algorithm was compared with the implementation of dynamic programming in GT-Suite.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHybridní vozidlocze
dc.subjectDynamické programovánícze
dc.subjectGlobálně-optimální algoritmuscze
dc.subjectStrategie řízenícze
dc.subjectHybrid electric vehicleeng
dc.subjectDynamic programmingeng
dc.subjectGlobally optimal algorithmeng
dc.subjectEnergy management strategyeng
dc.titleVývoj globálně-optimálního řídicího algoritmu hybridního vozidlacze
dc.titleDevelopment of a globally optimal powertrain control algorithmeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMajera Juraj
theses.degree.disciplineMotorová vozidlacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeDopravní a transportní technikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam