Vývoj globálně-optimálního řídicího algoritmu hybridního vozidla
Development of a globally optimal powertrain control algorithm
dc.contributor.advisor | Toman Rastislav | |
dc.contributor.author | Jan Filip | |
dc.date.accessioned | 2022-09-02T13:51:58Z | |
dc.date.available | 2022-09-02T13:51:58Z | |
dc.date.issued | 2022-09-01 | |
dc.identifier | KOS-1201007097605 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/103844 | |
dc.description.abstract | Hybridní pohonný systém je jednou z cest ke snížení spotřeby paliva a emisí oxidu uhličitého u konvenčních vozidel. Aby byl využit co nejlépe potenciál hybridního pohonu, je nutné implementovat strategii řízení, která rozděluje požadovaný točivý moment mezi spalovací motor a elektromotor. Tato práce se zabývá vývojem a optimalizací strategie řízení hybridního pohonu s využitím dynamického programování. Strategie byla otestována na několika jízdních cyklech a v závěru byl řídící algoritmus porovnám s implementací dynamického programování v programu GT-Suite. | cze |
dc.description.abstract | A hybrid propulsion system is one of the options to reduce fuel consumption and vehicle emissions for conventional vehicles. To exploit the potential of a hybrid powertrain to the biggist extent, it is necessary to implement a control strategy to distribute required torque between the internal combustion engine and the electric motor. Therefore this thesis deals with development and optimization of a hybrid powertrain control strategy based on dynamic programming. The strategy was tested on several driving cycles and in the end the control algorithm was compared with the implementation of dynamic programming in GT-Suite. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Hybridní vozidlo | cze |
dc.subject | Dynamické programování | cze |
dc.subject | Globálně-optimální algoritmus | cze |
dc.subject | Strategie řízení | cze |
dc.subject | Hybrid electric vehicle | eng |
dc.subject | Dynamic programming | eng |
dc.subject | Globally optimal algorithm | eng |
dc.subject | Energy management strategy | eng |
dc.title | Vývoj globálně-optimálního řídicího algoritmu hybridního vozidla | cze |
dc.title | Development of a globally optimal powertrain control algorithm | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Majera Juraj | |
theses.degree.discipline | Motorová vozidla | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Dopravní a transportní technika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 12120 [430]