Zobrazit minimální záznam

Control Systems and Electronics for a 2.9 kW Internal Combustion Engine and Battery Hybrid Multicopter Based on Power Tracking Method



dc.contributor.advisorNovák Martin
dc.contributor.authorKengo Nagashima
dc.date.accessioned2022-08-31T22:54:04Z
dc.date.available2022-08-31T22:54:04Z
dc.date.issued2022-08-31
dc.identifierKOS-1211494610805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103749
dc.description.abstractTato práce popisuje řídicí systém a výkonovou elektroniku pro multikoptéru se synchronním generátorem s permanentními magnety. Multikoptéra je napájena bateriově, generátor je poháněný 2.9kW spalovacím motorem. Hybridní multikoptéra je tvořená kombinací baterií a generátorem, s cílem prodloužení doby letu. Zvolená konfigurace je sériově hybridní. Systém je vybaven senzory, zpětnovazebně je řízen výkon generátoru podle aktuálního požadavku na dodávaný výkon. Uvažovaná aplikace hybridního dronu je pro nouzové situace. Práce se zabývá řízením generátoru a spalovacího motoru. Na úvod práce je popsána konstrukce hybridní multikoptéry s ohledem na účinnost a bezpečnost. Dále je pozornost věnována blokovému zapojení elektroniky hybridního systému a vysvětlení funkce jeho komponent. Následuje matematický popis a simulace systému v Matlab/Simulink a dále implementace algoritmů v mikropočítači. Na závěr jsou uvedeny experimentální výsledky.cze
dc.description.abstractThis thesis introduces control systems and power electronics for a MultiCopter (MC) equipped with a Permanent Magnet Synchronous Generator (PMSG) unit. The MC itself is powered by two batteries and the PMSG, coupled with a 2.9 kW Internal Combustion Engine (ICE). The Hybrid MC (HMC) comes from the combination of the batteries and PMSG unit that supports the MC for extending its flight time and range significantly. In other words, the hybrid configuration is a serial hybrid. The required power is measured by several sensors and calculated which gives feedback back to the control systems. And the power output is optimised. The method is named as “power tracking method”. The application for the HMC is considered mainly for emergency environments when electricity is not supplied. The chapter starts with designing the HMC body taking into account efficiency and safety. Afterwards, block connections for the HMC’s power electronics are introduced. Also, electronic components and related parts are selected to satisfy various requirements. Next, the PMSG unit’s control systems are designed on MATLAB/Simulink and they are implemented on a microcomputer. In the end, all works are validated experimentally.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMultikoptéracze
dc.subjectUAVcze
dc.subjectDronecze
dc.subjectHybridcze
dc.subjectMotorcze
dc.subjectŘízenícze
dc.subjectSystémcze
dc.subjectVýkonová elektronikacze
dc.subjectSimulinkcze
dc.subjectGenerátorcze
dc.subjectSledování výkonucze
dc.subjectDesigncze
dc.subjectSenzorcze
dc.subjectPřístrojcze
dc.subjectAlgoritmuscze
dc.subjectProces signálucze
dc.subjectExperimentcze
dc.subjectOvěřenícze
dc.subjectEnergiecze
dc.subjectÚčinnostcze
dc.subjectSOCcze
dc.subjectBMScze
dc.subjectESCcze
dc.subjectMotorcze
dc.subjectMulticoptereng
dc.subjectUAVeng
dc.subjectDroneeng
dc.subjectHybrideng
dc.subjectEngineeng
dc.subjectControleng
dc.subjectSystemeng
dc.subjectPower electronicseng
dc.subjectSimulinkeng
dc.subjectGeneratoreng
dc.subjectPower trackingeng
dc.subjectDesigneng
dc.subjectSensoreng
dc.subjectInstrumenteng
dc.subjectAlgorithmeng
dc.subjectSignal processeng
dc.subjectExperimenteng
dc.subjectValidationeng
dc.subjectEnergyeng
dc.subjectEfficiencyeng
dc.subjectSOCeng
dc.subjectBMSeng
dc.subjectESCeng
dc.subjectMotoreng
dc.titleŘidicí systém a elektronika pro 2,9kW hybridní multikoptérucze
dc.titleControl Systems and Electronics for a 2.9 kW Internal Combustion Engine and Battery Hybrid Multicopter Based on Power Tracking Methodeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeLeuchter Jan
theses.degree.disciplineInstrumentation Engineeringcze
theses.degree.grantorústav přístrojové a řídící technikycze
theses.degree.programmeAutomation and Instrumentation Engineeringcze


Soubory tohoto záznamu











Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam